Hoi @femke_leeuwen, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en je vandaag een afspraak gepland hebt staan. Laat je me weten hoe dit verlopen is? Ik hoor het graag!
Dank @Ishana van Odido , helaas krijg ik een bericht dat de monteur toch niet kan komen dus nog langer geen internet.
@femke_leeuwen Jeetje, ik kan mij voorstellen dat je daar van baalt. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik help je natuurlijk graag verder!
Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afspraak in te plannen? Mocht dit nog niet zo zijn, wil je dan alleen nog je community profiel aanvullen met je geboortedatum? De verificatie is dan compleet en ik ga er dan meteen voor je achteraan. Laat je het mij weten als je zover bent?
In de tussentijd wil ik niet langer dat je zonder diensten zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt?
Is de verbinding inmiddels hersteld? Geef het dan ook vooral aan. Ik zal er dan gelijk voor zorgen dat de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten in het systeem wordt gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur.
Mocht je nog vragen hebben of kan ik nog iets anders voor je doen? Geef dan een gil, ik help je graag!
@Teresa van Odido Bedankt voor je bericht. Gisteravond is de monteur gelukkig geweest en werkt het weer.
Wat fijn om te horen dat de periode zonder verbinding gecompenseerd zal worden. Moet ik daar zelf nog iets voor doen?
I have exactly the same issue with Modem & WIFI. The only thing is i have a switch over planned to KPN but thats on 12th Mar. Its unfortunate that i’m without the internet for the last 2 days. I tried Reboot and unfortunately that didnt work either.
@Teresa van Odido can you suggest on this please. Thanks.
Hoi @femke_leeuwen, ik wil graag een passende vergoeding voor je aanmaken! Wil je hiervoor alleen nog je geboortedatum aan je profiel toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik voor je aan de slag!
Hi @rohan.afandkar, I would love to investigate this for you! For this I need some information:
-Is the WAN light on the modem lit? (this is the light next to the power light)
-Is the LOS light on the fiber optic box flashing? If so, is it flashing fast (4 x p/sec) or is it flashing slowly (1 x p/sec)?
-How is the PON light lit? Is it flashing fast or slowly?
Thank you in advance!
For this I need some information:
-Is the WAN light on the modem lit? (this is the light next to the power light) yes the WAN light is green
-Is the LOS light on the fiber optic box flashing? If so, is it flashing fast (4 x p/sec) or is it flashing slowly (1 x p/sec)? It’s slow and red
-How is the PON light lit? Is it flashing fast or slowly? No the PON is not lit
Hi @rohan.afandkar, thank you! Just to be sure, I can see here that your new provider was planning to take over the line on 03-03-2025. Is it correct that I see that this has not happened yet? What is the reason for this? I am currently not sure if we have an outage on your address, or that KPN did take over our line already. If you can inform me about this, I can check if we need to investigate this further, or that KPN needs to activate your new subscription with them. Thank you!
@Ishana van Odido en @Teresa van Odido , inmiddels heb ik de eerste factuur ontvangen. Helaas, zie ik geen compensatie voor de 4 weken dat ik geen internet heb gehad. Dit is dus niet automatisch verrekend. Graag hoor ik wat ik hierin zelf kan betekenen?
Hey @femke_leeuwen, dit kan kloppen omdat er nog geen vergoeding is aangemaakt, je had nog niet gereageerd op Ishana in het bericht hierboven:
Hoi @femke_leeuwen, ik wil graag een passende vergoeding voor je aanmaken! Wil je hiervoor alleen nog je geboortedatum aan je profiel toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik voor je aan de slag!
Ik zie dat de geboortedatum nu wel is toegevoegd. Klopt het dat je vanaf 06-02 tot en met 06-03 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding voor je in orde maken, dit zal dan worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!
@Tommie van Odido bedankt voor je bericht. Mijn geboortedatum had ik inderdaad toegevoegd.
Vanaf 6 februari tot 5 maart 's avonds heb ik geen diensten gehad. Fijn als hiervoor een vergoeding geregeld kan worden.