Hey @kooszoeteweij1, wat een ontzettend goed nieuws is dit zeg! Dit heeft erg lang geduurd maar eindelijk is het opgelost. Mag ik je bedanken voor al je geduld en positiviteit de afgelopen periode!
Ik ga de gehele periode dat je geen diensten hebt voor je vergoeden, het enige wat ik nodig heb is een akkoord op de data. Klopt het dat je vanaf 23-05 tot en met 16-08 geen diensten gehad hebt? Zo ja, dan zet ik deze vergoeding direct voor je in gang.
Ja dat klopt inderdaad, de data klopt!
Fijn dat je gelijk dit wil vergoeden, jij bedankt voor de support en hulp enzovoorts!!! Many thanks!
@kooszoeteweij1 bedankt voor je snelle reactie en confirmatie.
Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt. Een deel zal worden verrekend met je maandelijkse factuur. Het overgebleven bedrag zal teruggestort worden op je rekening. Dit is allemaal terug te zien op een volgend factuur! Hier zul je ook nog een bericht over krijgen.
@kooszoeteweij1 ik blijf voor je aan de bel trekken! Uiteraard, ik heb direct de vouchercodes naar je toegestuurd in een privébericht.