Skip to main content

Goedendag,

vanaf vanmiddag ineens geen internet meer, alles uit en aangezet, modem gereset, mediaconverter volgens stappenplan schuifjes omgezet, deze lijkt wel in orde te zijn met de lampjes die horen te branden,uiteindelijk niks helpt en reageert niet, ik ben ten einde raad… kan er gekeken worden naar de verbinding? Veel dank alvast!

Dank je, weet je wel wanneer ze dan wel komen? Kpn is maandag niet geweest…

kan ik voor komende week vouchers krijgen voor internet voor ons gezin? We hebben 4 mobiele abonnementen, dank

Hey @kooszoeteweij1, ik heb op dit moment geen nieuwe update over de situatie. Ik zie inderdaad dat de monteur van KPNNetwerkNL op 26-06 zou komen kijken, echter is er nog geen nieuwe update geplaats in het ticket. Ik hoop dat er deze dagen eindelijk verandering in komt en je weer online bent!

Inmiddels al 5 weken geen internet, is er een update vanuit KPN? Als het goed zouden ze ingeschakeld worden vorige week om het op te lossen… hoor graag meer…

Helaas vandaag weer niks gehoord, ik heb inmiddels al een maand geen internet… en weer gaan zo het weekend weer in

vraag me af of er nog iets kan gebeuren, kpn reageerde de vorige keer al na een dag en nu is er alweer een week voorbij, inmiddels al 5x een t mobile monteur en ook kpn en nu laat kpn het ook afweten zo lijkt het, het zal wel te ingewikkeld zijn…

kan ik in dit geval beter overstappen want ik wil eigenlijk niet nog hele weken zonder internet zitten, wat is in deze de beste oplossing, inmiddels raakt mijn geduld wel een beetje op en dit lijkt me ook niet normaal wat je als klant kan hebben…

fijne avond van een gefrustreerde gebruiker met een ‘obstructieve’ splitter verbinding

Reageer