Skip to main content
Beantwoord

Zomerquiz Odido

• July 16, 2026
  • 42 reacties
  • 464 Bekeken

Toon eerste reactie

42 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 30, 2026

Goedemorgen ​@Marciano van Odido we zitten in de tweede helft van week 31. Mijn prijs is nog niet binnen. Zou je dit willen uitzoeken?

Alvast bedankt!

​@Sabbii toevallig ook een speaker? Een kennis van mij had een draadloze oplader en wel binnen al een aantal weken terug.. maar ik heb een draadloze speaker en niet binnen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@tedkroket ​@Ellepel81 , bedankt voor het laten weten. Ik heb de vraag meteen uitgezet bij de juiste collega's. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het jullie weten. Komt goed!

​@Sabbii Ik heb je zojuist nog een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan zet ik het voor jou ook meteen door.

Voor nu wens ik jullie alvast een heel fijn weekend en ik hoop (begin) volgende week met goed nieuws terug te komen. Mochten de prijzen dit weekend toch nog bezorgd worden, dan hoor ik het uiteraard ook graag! 😄

• is een nieuwe Poster
  • July 31, 2026

Goedemiddag ​@tedkroket ​@Ellepel81 , bedankt voor het laten weten. Ik heb de vraag meteen uitgezet bij de juiste collega's. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het jullie weten. Komt goed!

​@Sabbii Ik heb je zojuist nog een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan zet ik het voor jou ook meteen door.

Voor nu wens ik jullie alvast een heel fijn weekend en ik hoop (begin) volgende week met goed nieuws terug te komen. Mochten de prijzen dit weekend toch nog bezorgd worden, dan hoor ik het uiteraard ook graag! 😄

Ik heb de speaker binnengekregen, heel erg bedankt!! 🥳🥳🥳

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ah, geweldig ​@tedkroket en bedankt voor het laten weten! Ik wens je er heel veel plezier mee en alvast een heel fijn weekend! 🎉

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 3, 2026

​@Marciano van Odido  wilde je toch even laten weten dat ik tot op heden nog niks ontvangen heb

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Ellepel81, ik heb vanuit de partner een Track&Trace ontvangen waaruit blijkt dat jouw prijs op zaterdag 11 juli is bezorgd. Zou je bij je buren willen nagaan of zij iets hebben aangenomen en zo niet, contact opnemen met DHL om te onderzoeken waar ze het pakket hebben afgeleverd? Ik hoor het graag van je!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@Sabbii, ik heb vanuit de partner te horen gekregen dat jouw 06-nummer/klantnummer en naam niet tussen de winnaars staan. Gaat het wellicht toch om een ander 06-nummer?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 4, 2026

Goedemorgen ​@Ellepel81, ik heb vanuit de partner een Track&Trace ontvangen waaruit blijkt dat jouw prijs op zaterdag 11 juli is bezorgd. Zou je bij je buren willen nagaan of zij iets hebben aangenomen en zo niet, contact opnemen met DHL om te onderzoeken waar ze het pakket hebben afgeleverd? Ik hoor het graag van je!

Goedemiddag,

ik ga het vanmiddag even navragen maar indien ik contact moet opnemen met DHL heb je voor mij een track and trace nummer anders heb ik geen referentiekader

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt dat je dit wil doen ​@Ellepel81. Ik heb de T&T code via een privébericht naar je gestuurd!

• is een Top Poster
  • August 4, 2026

Goedemiddag ​@Sabbii, ik heb vanuit de partner te horen gekregen dat jouw 06-nummer/klantnummer en naam niet tussen de winnaars staan. Gaat het wellicht toch om een ander 06-nummer?

Dat is vreemd ​@Marciano van Odido, ik heb op 1 juli meegedaan via de link in mijn mailbox. Is het aan de hand van een mailadres te achterhalen? Verdere gegevens kan ik delen via een pb.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Sabbii, ik laat het graag nog een keer door ze nakijken.

• Heb je voor mij een screenshot van de mail die je hebt ontvangen?
  • Welke prijs staat erin?
  • Op welke datum heb je de mail ontvangen?
  • En was dit op hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt?

Ik hoor het graag van je en dan zet ik het nogmaals door! 

• is een Top Poster
  • August 5, 2026

Hoi ​@Sabbii, ik laat het graag nog een keer door ze nakijken.

• Heb je voor mij een screenshot van de mail die je hebt ontvangen?
  • Welke prijs staat erin?
  • Op welke datum heb je de mail ontvangen?
  • En was dit op hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt?

Ik hoor het graag van je en dan zet ik het nogmaals door! 

Hoi ​@Marciano van Odido ,

- Het kan zijn dat de mail in mijn spamfolder heeft gestaan en deze heb ik dus niet meer. Wel heb ik een screenshot van de melding dat ik een prijs zou hebben gewonnen.

- Powerbank

- Mail voor het meedoen aan de quiz ontvangen op 30 juni, gespeeld op 1 juli rond 21.10

- Gaat inderdaad om hetzelfde emailadres. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt voor je reactie ​@Sabbii! Ik heb mijn collega gemaild en hij gaat het in de loop van volgende week nogmaals bij de partij die de actie host laten nakijken. Zodra ik een reactie heb ik laat ik het je meteen weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • August 12, 2026

Bedankt dat je dit wil doen ​@Ellepel81. Ik heb de T&T code via een privébericht naar je gestuurd!

​​​​​@Marciano van Odido het was even een gedoe, de verzender moest een onderzoek starten ik moest daar toestemming voor geven, uit het onderzoek kwamen geen gekke dingen en ze hebben het opnieuw verstuurd en yessss vandaag ontvangen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Ellepel81, dat is inderdaad even een gedoe, maar gelukkig heb je nu wel die toffe JBL speaker. Superfijn om te lezen dat ze 'm opnieuw hebben gestuurd en dat je ‘m al hebt ontvangen. Bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je! 😄

• is een Top Poster
  • August 13, 2026

Bedankt voor je reactie ​@Sabbii! Ik heb mijn collega gemaild en hij gaat het in de loop van volgende week nogmaals bij de partij die de actie host laten nakijken. Zodra ik een reactie heb ik laat ik het je meteen weten!

Hi Marciano, hier ook ontvangen! Dank voor de moeite.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Superfijn om te lezen ​@Sabbii en bedankt voor het laten weten! 😄