Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Bladzijde 17 / 17
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Ik kan mijn accounts niet koppelen want de naam van mijn tv abonnement staat verkeerd in het systeem ik probeer dit nu al 2maanden op te lossen door steeds te bellen er word tegen mij gezegd dat ik contact moet opnemen zodat dit veranderd kan worden.
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Ik kan mijn accounts niet koppelen want de naam van mijn tv abonnement staat verkeerd in het systeem ik probeer dit nu al 2maanden op te lossen door steeds te bellen er word tegen mij gezegd dat ik contact moet opnemen zodat dit veranderd kan worden.
De namen van de accounts zijn niet het zelfde en dat wil ik graag veranderen ik wil beiden abonnementen in een profiel zien
Is gelukt dank je wel voor de hulp
Goedemiddag @Frits5626, graag gedaan namens Pharwin en alvast een heel fijn Paasweekend!
Hoi @GaexGlamGold, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je geboortedatum voor Internet + TV op 31 december staat. Ik wil dit allereerst voor je wijzigen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de geboortedatum corrigeren.
Mocht het dan nog niet lukken, dan zet ik het door naar mijn collega's van de technische afdeling. Het is namelijk bekend dat Internet + TV koppelen in Mijn Odido een foutmelding kan geven. Zij kunnen dit dan voor je oplossen. Maar daarvoor moeten de gegevens eerst wel overeenkomen. Ik hoor het graag van je en dan ga ik voor je aan de slag!
Het toevoegen mijn Odido Thuis (internet) abonnement aan mijn huidige mobiele abonnement in de app of website lukt niet. Als ik inlog op mijn odido stond er direct een optie om internet+tv toe te voegen. Maar er dit toevoegen werkt niet. Handmatig koppelen op email adres werkt ook niet (email adres in gebruik)
zouden jullie hier naar kunnen kijken?
Goedemiddag @ESeniS92, leuk om te lezen dat je zowel een internet- als mobiel abonnement bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je voorletters niet exact overeenkomen tussen je mobiele abonnement en je internetabonnement. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen, moeten ze exact overeenkomen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan zorg ik ervoor dat je voorletters bij beide abonnementen overeenkomen. Op dit moment is het ook bekend dat het koppelen van internet en mobiel een foutmelding kan geven en mijn collga's werken er nog hard aan om dit op te lossen. Mocht het na het overeenkomen van je voorletters nog niet lukken, dan zet ik het voor je door naar mijn collega's van de technische afdeling. Geef je me een seintje als je op mijn e-mail hebt gereageerd? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hoi marciano, dank voor de mail! Ik heb hierop gereageerd! Dank alvast!
Goedemorgen @ESeniS92 dank voor het sturen van de kopie, deze hebben we in goede orde ontvangen! Ik heb zojuist de naam voor je aangepast bij je Internet + TV abonnement. Alle gegevens komen nu overeen zoals bij je mobiele abonnement. Het koppelen zou nu moeten lukken! Kun je het proberen?
We horen graag van je of het is gelukt! Zo niet, dan vernemen we graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!
Het is gelukt! Dankjewel!
@ESeniS92 fijn dat het is gelukt, daar zijn we blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan namens Marciano en mij! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voel je vrij om gerust te reageren in een topic of een nieuw topic aan te maken, de Community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne maandag gewenst!
Hallo, ik heb al een tijdje twee internetabonnementen. Extra voordelen op één adres. Maar ik kan geen abonnement toevoegen aan mijn account, er verschijnt een foutmelding.
Goedemiddag @heniek8686, superleuk dat je meerdere abonnementen bij ons hebt en goed dat je ze in Mijn Odido wil koppelen. Super handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en daar help ik je graag bij. Zet je de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, klantnummer Internet + TV, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag of ik ‘m voor je kan toevoegen of dat we het op dit moment op een andere manier moeten doen. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik aan de slag!
Ik heb een privébericht geschreven
het profiel is voltooid
Goedemorgen @heniek8686, bedankt voor het invullen van je profiel en je privébericht. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat je initialen bij Klik&Klaar Internet en je mobiele abonnement niet exact overeenkomen. Dit is de reden dat je ze niet met 1 druk op de knop kan koppelen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan voeg ik 1 voorletter toe bij je mobiele abonnement, zodat ze allebei exact overeenkomen. Dan zal het lukken om beide abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen!
Hallo, ik heb geantwoord op de e-mail die ik het document heb gestuurd
Hoi @heniek8686, bedankt voor je e-mail! Ik zie dat mijn collega ‘m heeft opgepakt en dat je voorletters nu goed staan. Ik heb direct in Mijn Odido gekeken en ik heb Klik&Klaar Internet zojuist toegevoegd. Laat je het me weten of alles nu in orde is?
Alles is in orde. Bedankt voor je hulp. Met vriendelijke groet
Goedemorgen @heniek8686, superfijn om te lezen en uiteraard graag gedaan! Ik wens je voor nu een hele fijne dag!
…………
----- Mijn reactie op deze topipc -----
Dit probleem heb ik al sinds november, een maand nadat mijn zoon zijn account toegevoegd is aan mijn ODIDO Samen account.
Hij kan in zijn app zijn mobiele nummer niet toevoegen, en ik kan dit ook niet bij mij. Volgens de service desk medewerker kan dit alleen gedaan worden door de hoofd aanvrager. Echter dan nog krijg ik dezelfde melding als mijn zoon.
We hebben hier al zoveel keer contact over gehad dat dit geescaleerd is naar een hogere lijn die vertelde dat dit nu wel opgelost moet zijn, dat was zeker een maand geleden. Jammer genoeg was dit nog niet het geval, mijn zoon was toen met vakantie in Europa en wilde zijn data verbruik monitoren.
Zaak geescaleerd naar de IT Afdeling want het was een storing op IT niveau.
Nu twee weken geleden weer een poging gedaan, en vorige week weer over terug gebeld maar nog steeds is dit probleem niet opgelost.
Ik zou hier graag, na bijna ¾ jaar van worstelen met dit probleem, de oplossing voor willen hebben. En daarnaast wil ik een klacht indienen hierover. En alsof de duivel er mee speelde werd mijn verbinding afgebroken door een storing in 5G en data vandaag.
Mijn vraag en opmerking is kijk eens goed naar de problemen en los die op. Ben al een trouwe klant, sinds 1999 zit ik bij de operatoe (van BEN - T-Mobile - ODIDO) en ben dit niet gewend dat ze een eenvoudige probleem niet opgelost krijgen.
Ben benieuwd naar het antwoord!!!
Hoi @Jeroen3072, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je zijn nummer in je account wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer (en ook het nummer van je zoon), postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hoi @Jeroen3072, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je zijn nummer in je account wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer (en ook het nummer van je zoon), postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Vandaag zelf weer eens gebeld en uit eindelijk een goede hulp gehad. Er zijn diverse controles gedaan en alles is geod gezet waardoor nu te zien is wat het verbruik is.
Jammer is wel dat er geen mogeelijkheid is om een eigen account te hebben en zo alleen zijn eigen verbruik te zien. Nu kijjkt hij mee met mijn account en ziet mijn verbruik en zijn eigen en later dit jaar zal zijn zus er ook bij komen. Dat vind ik een tegenvallende resultaat.
Mocht er eens gekeken worden naar de optie dat de kinderen een eigen ODIDO account hebben en ik toestemming kan geven aan hen om hun eigen gegevens in te zien (soort van delen van gegevens; ouder is owner en de kinderen zijn contributors/viewers). Binnen de ICT wereld moet dit mogelijk zijn en is het aan ODIDO om dit te realiseren.
@Jeroen3072 fijn dat het is gelukt! Ik snap het sentiment, maar met Samen Unlimited is dit momenteel alleen de enige mogelijkheid, sorry! Wellicht dat het in de toekomst nog wel apart mogelijk wordt, maar dat zullen we dan zeker communiceren.
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.