Sticky

Wensen & Suggesties voor Internet + TV van Odido

• 30 September 2021
  • 160 reacties
  • 5500 Bekeken
Wensen & Suggesties voor Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

160 reacties

Reputatie 2

IPv6 staat er al bij als wens, maar ik zou ook heel graag native IPV6 willen. Er zijn al jarenlang legio artikelen verschenen, maar geen oplossing.

Steeds meer wordt je tegenwoordig geblocked als je een tunnel gebruikt (bv Netflix, of andere financiële sites) omdat deze tunnels steeds meer als onveilig worden beschouwd (waar ik ook nog wel begrip voor kan opbrengen).

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @acfnews, bedankt voor jouw suggestie! Ik heb ‘em meteen toegevoegd aan de Internet-sectie in het topic.

Ik sluit mij aan bij de wens voor een LG WebOS app voor T-Mobile TV.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @coenb, duly noted! 😉👍

De wens staat er al een poosje in en we hopen ermee aan de slag te kunnen binnenkort - dat is geen indicatie voor tijd, maar meer dat het weleens tijd wordt wat ons betreft!

Reputatie 1

Hoi @coenb, duly noted! 😉👍

De wens staat er al een poosje in en we hopen ermee aan de slag te kunnen binnenkort - dat is geen indicatie voor tijd, maar meer dat het weleens tijd wordt wat ons betreft!

Mochten jullie hier in de toekomst beta-testers voor zoeken, dan houdt ik me van harte aanbevolen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ollie_nl, we zullen je noteren en op de short-list zetten - mocht het via die weg gaan bij een potentiële beta-test, dan zullen we zeker contact met je opnemen - leuk! 😄

Goedemiddag @Ollie_nl, we zullen je noteren en op de short-list zetten - mocht het via die weg gaan bij een potentiële beta-test, dan zullen we zeker contact met je opnemen - leuk! 😄

Zet mij ook maar op de short-list :-)

Reputatie 7
Badge +16

@coenb Doe ik gelijk: wel eventjes het vriendelijke verzoek om er rekening mee te houden dat er niet altijd op basis van short lists gewerkt wordt met beta's, maar duly noted! 😁

Op dit moment wordt de stream gepauzeerd als je het menu opent in de Android TV app (Philips OLED806 TV). Dit zou niet hoeven, het menu wordt immers als sidebar geopend dus de stream kan prima doorlopen.

Maar dit zorgt er ook voor dat het niet mogelijk is om het TV scherm uit te zetten (via de instellingen). Onze vorige TV is stuk gegaan doordat wij de radio (en dus de TV) soms de hele dag aan hebben staan. De monteur heeft ons aangeraden om het scherm uit te zetten tijdens het luisteren naar de radio, maar dit is op dit moment met de app dus niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Generator, bedankt voor je suggestie met feedback en uitleg! Ik zal deze plaatsen in de TV-sectie in de originele post. 

Reputatie 7
Badge +13

Wat ik mis is de eindtijd in de lijst als je via de app op de tv kijkt! 

en de mogelijkheden om een programma te delen (Twitter, Facebook etc.) om iemand een tip te geven.

Bij Ziggo maak ik daar vaak gebruik van. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @CrisTien,

Leuke suggestie die je geeft, die moeten we zeker implementeren! Naar aanleiding van jouw Tweet heb ik 'm er inmiddels al tussen gezet. Omdat ik vermoed dat het flink wat werk kost om de optie te implementeren verwacht ik alleen niet dat de optie op korte termijn bij de TV Anywhere App wordt gevoegd. Hopelijk mag ik 'm toch snel van het lijstje afstrepen zodat je volop ervan gebruik kan maken. 😉😃

Reputatie 7
Badge +13

Hey @CrisTien,

Leuke suggestie die je geeft, die moeten we zeker implementeren! Naar aanleiding van jouw Tweet heb ik 'm er inmiddels al tussen gezet. Omdat ik vermoed dat het flink wat werk kost om de optie te implementeren verwacht ik alleen niet dat de optie op korte termijn bij de TV Anywhere App wordt gevoegd. Hopelijk mag ik 'm toch snel van het lijstje afstrepen zodat je volop ervan gebruik kan maken. 😉😃

Vooral dat er geen eindtijd staat is lastig. Het gaat om de TV app in smartTVs 

Via Anywhere staat er nog een begintijd bij. Via de app op op TV staat er niets alleen naam programma’s wat bezig is

En dank voor de aandacht

Reputatie 7
Badge +4

Dat is een heel goed punt, bedankt voor de feedback @CrisTien! 😁 Het is altijd leuk om de apps mooier te maken. 🙂

Reputatie 7
Badge +16

Wens/suggestie toegevoegd aan de Overig-sectie op basis van idee van de gebruiker in dit topic: Darkmode modems | T-Mobile Community

Reputatie 7
Badge +16

Wens toegevoegd in de TV/RADIO-sectie: 

Reputatie 7

Hi allemaal, wij zijn altijd onwijs blij met alle goede ideeën die jullie insturen! Er zijn heel veel mooie suggesties waar ook echt wat mee gaat gebeuren. Deze verbeterpunten delen wij uiteraard, zodra deze zijn doorgevoerd. Naar alle input die jullie delen wordt gekeken, maar sommige dingen zijn jammer genoeg niet haalbaar. Graag deel ik hieronder een update met jullie van punten niet haalbaar zijn:

• Adult zenders beschikbaar voor de Android TV App: Google wil dit niet. Van Samsung mag het bijvoorbeeld wel of het kan via de TV Box, maar anders dan dit kan het niet.
  • De-activatie van themapakketten in de TV Box: dit is waarschijnlijk niet mogelijk. We hebben het meegenomen als idee, maar we kunnen niet zeker zeggen of dit eraan gaat komen.
  • Voorkeurstaal in het Engels: sommige kanalen die zenden de programma’s in het Engels uit en sommige in het Nederlands, hierbij kan je dan een voorkeurstaal aangeven. Maar niet alle programma’s die op die zender afspelen ondersteunen beide talen. Het ligt er maar net aan welk programma dat wel of niet heeft. Wij zijn hierin compleet afhankelijk van de provider.
  • Spoel-knop/pijl-knop andere functie laten krijgen: nu doen zowel de spoel-knoppen als de pijl-knoppen hetzelfde. Het is een bewuste keuze geweest om het op deze manier in te richten. Zo kan een ander dit wel prettig vinden, dus dit laten wij zo.  
  • De mogelijkheid voor Formule 1 losse race: dit is niet mogelijk in verband met Viaplay. Check hier ons Viaplay topic: 

• Reminders zetten voor programma's: dit is niet iets wat we gaan doen. Nu tonen we eerst in beeld een pop-up. Het is een bewuste keuze dat dit niet automatisch overspringt. Stel je drukt per ongeluk, dan is zo’n pop-up toch wel prettig.
  • Love Nature: dit is een 4K-zender en die ondersteunen wij (nog) niet.
  • Nieuw afstandsbediening model: dit gaan we niet doen. We zijn een duurzaam bedrijf, dus we willen niet te veel batterijen verbruiken.
  • Picture-in-picture op TV Box: dit is niet haalbaar.  
  • Langer Terug Kijken: dit is niet mogelijk in verband met contentrechten.
  • Betere merge tussen Terug Kijken via de TV-gids en Terug Kijken via menu: we gaan dit niet doen, omdat er bewust voor is gekozen om dit niet op deze manier te doen.
  • USB activeren TV Box: dit gaan we niet openstellen.
  • Reeds bekeken Cloud Opnames verwijderen: dat gaan we niet doen. We zijn bang dat er dan te veel klanten dingen gaan verwijderen dat ze eigenlijk niet willen.

Ook heb ik nog een paar aanvullende vragen voor een enkeling van jullie om zo goed mogelijk te weten wat jullie precies bedoelen met bepaalde suggesties én om eventuele bugs te tackelen. Hiervoor slide ik in jullie privébericht. Blijf vooral al jullie feedback met ons delen! 😊

Reputatie 5
Badge

Heel jammer dat Love Nature niet kan worden toegevoegd!

Kan deze zender ook niet via de TV app?

Reputatie 7
Badge

Volgens mij als ik de zin goed lees is er de mogelijkheid dat de zender misschien in de toekomst word toegevoegd omdat er staat (nog) niet,  nu is het sowieso al zeer lang stil bij T-Mobile als het gaat om toevoeging nieuwe zenders.

De laatste was Insight en dat is inmiddels alweer een eeuwigheid geleden.

Reputatie 7

Hi @HereIsTom, dit is ook niet mogelijk jammer genoeg! Hopelijk gaat dit in de toekomst veranderen, zoals @BeMu aangeeft. Je zegt dit inderdaad helemaal goed @BeMu

Reputatie 3

Wat ik graag zou terugzien in de TV App (ik heb een Chromecast met Google TV):

• Default taal instelbaar in de app.

Nu kiest de app by default de taal van het OS (chromecast met googletv). Dit staat op engels omdat nederlandse menu's pijn doen aan mijn ogen. Maar als een tv zender zoals eurosport bekijk zou ik graag per default Nederlands als taal krijgen i.p.v. Engels

• Sneller fast forward

Ik kijk vaak wielrennen terug. Dat zijn dan uitzendingen van 3 a 4 uur. Als je dan bv het laatste uur wilt kijken, moet je nu vrij lang wachten. Ik kies dan pijltje naar rechts, en dan naar 2x, 4x … 64x speed. Op zich werkt dat, alleen moet je dan dus 2 a 3 minuten wachten voordat je bij het gewenste punt bent. Als je bv de Youtube app bekijkt dan kan je door pijltje naar rechts vast te houden veel sneller door een opname/video heen “seeken”.

Reputatie 7

Hi @Valentijn77, super dat je jouw suggesties in dit topic hebt geplaatst! Ik heb ze toegevoegd aan de lijst:

Zo kunnen ze worden meegenomen! 💪

Reputatie 7
Badge +16

Wens toegevoegd in de TV/RADIO-sectie:

Wensen voor Cloud Opnemen:

Bij instellen opname serie kunnen kiezen uit:

• Alles
  • Deze en toekomstige afleveringen
  • Op deze zender of op alle zenders

De huidige instelling waarbij standaard ook alle oudere afleveringen/seizoenen en zelfs herhalingen worden opgenomen is zeer irritant!

Bij annuleren geplande opname of bij verwijderen opname van een serie kunnen kiezen uit:

• Alleen deze opname
  • De hele serie

Bij verwijderen van één of meer opnames wordt nu altijd hetzelfde algemene bevestigingsvenster getoond, wat de oorspronkelijke gegevens bedekt. Hierdoor is niet duidelijk wat je nu precies gaat verwijderen waardoor gemakkelijk fouten gemaakt kunnen worden. Graag tonen welke opnamen precies verwijderd zullen worden.

Wens voor Cloud Opnemen

Bij vooral documentaire series is het niet mogelijk om de hele serie (herhalende opname) op te nemen, maar zijn de afleveringen uitsluitend individueel (eenmalige opname) te selecteren.

Voorbeelden zijn:

• 2Doc (NPO2)
  • Close Up (NPO2)
  • Het uur van de wolf (NPO2)
  • NOS Formule 1 (NPO1)
  • Classic Albums (NPO3)
  • Top of the Pops (BBC2)

Waarom kunnen deze niet als herhalende opname ingesteld worden?

(Bij Ziggo kan dit wel!)

Reageer