Skip to main content

Ik heb nu al twee keer in korte tijd een melding gekregen dat mijn post gecontroleerd moet worden.

@ een moderator. Is dit nu echt nodig? Waarom wordt ik nu na 174 nuttige reacties in een keer gezien als spammer? Hebben de moderators dit nu zelf ook? Of de andere hulpvolle mede-posters?

Your post has been submitted. It will be published after a review by our moderators.

Even testen. Het komt nogal eens voor als ik http://192.168.1.1 in een post tik.

(eens kijken of dat hier nu ook is)

 


Hallo ​@rvk01 

Dit komt bij iedereen weleens voor, vooral als je 1 of meerdere linkjes plaatst die de community mogelijk als onveilig ziet?

Je bent hierdoor geen spammer 😅


Ja, maar dit is een linkje naar de standaard pagina van de router. Lijkt mij toch een veelgebruikte veilige link. Eens kijken of ik er met https://192.168.1.1 wel doorheen kom 😂


De link naar de standaard pagina van de router zou toch als veilig gezien moeten worden. Diezelfde link met https ziet ie ook als spam 🤣

Irritant. Elke post waar je een gebruiker instructies geeft hoe ze op de router komen wordt dus als spam gezien. Lekker veel werk voor de moderators.

 

 


@rvk01 

Of je reactie wordt gezien als spam door die linkjes maar als je iemand instructies geeft over hoe in de router te komen dan kan je ook gewoon typen type in je browser 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.


@rvk01 Er gaat inderdaad iets niet helemaal goed, waardoor sommige berichten als spam worden gemarkeerd. Waar dit precies doorkomt weten we nog niet, maar het probleem is in onderzoek. 

Daarnaast waarderen wij jou op de community enorm, we willen je dus echt niet het gevoel geven een spammer te zijn. Sorry hiervoor! 💙


Is het ondertussen bij Gainsight gemeld? Want Customer Communities is natuurlijk gewoon een commercieel product, het is niet alsof Odido hoeft te onderzoeken hoe hun eigen systeem is opgezet, hiervoor gebruik je een turn-key systeem: zodat je een support ticket bij de vendor kan indienen als het systeem niet doet wat het moet doen.

@rvk01 ik steun je motie. Het zou fijn zijn als dit gefixt kon worden.

Een linkje naar standaard IP is niet hetzelfde als de klant uitleggen dat ze iets handmatig moeten gaan invullen in de adresbalk.


Reageer