Skip to main content

Ik heb mijn spullen via postnl retour gestuurd omdat het bij het dhl punt niet werkte. Kwam er alleen naderhand achter dat er geen naw gegevens in de doos zitten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het toch goed terecht komt en aan mij gekoppeld zit als retour?

Hallo ​@MichielMiedema 

Je kan de track & trace code in je community profiel invullen, vul ook de andere privé velden in. Een moderator kan dan hopelijk nog iets voor je betekenen.


Gedaan! 


Hi ​@MichielMiedema, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het retourpakket nog onderweg is naar ons toe. Je hoeft je geen zorgen te maken, vaak kunnen we ook aan de hand van het MAC-nummer op de modem jouw gegevens achterhalen en het zo goed koppelen. Nadat het pakket door ons ontvangen is, kan het 6 werkdagen duren voor jouw retour helemaal verwerkt is. Mocht je hierna nog geen bevestiging van ons hebben ontvangen dat jouw retour door ons verwerkt is, wil je dan weer een bericht achterlaten in dit topic? Dan ga ik hier gelijk achteraan voor je! 


Reageer