[14-03-2023 08:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Update 09:40 Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te tackelen. Zodra er nieuwe info is, delen we die meteen met jullie.
Wel benieuwd of de oorzaak al gevonden is? Zouden jullie een update kunnen geven?
Gezien de postcodes in de berichten is dit wel echt een ‘landelijk’ probleem.
Update 09:40 Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te tackelen. Zodra er nieuwe info is, delen we die meteen met jullie.
Update 11:40 Het probleem is hersteld, alle aansluitingen komen weer online. Bedankt voor jullie geduld! Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan het modem en de Media Converter door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden: Reboot modem | T-Mobile Community.
Dit topic gaat nu op slot.
Net contact gehad met klantenservice en blijkbaar landelijke storing op dsl netwerk
Enige mogelijkheid is dus afwachten.
Misschien weer een update ... zoals probleem gevonden... we zijn het aan het oplossen? ... 
4119LJ omg Buren
wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!
Deze reactie snap ik niet helemaal. Je reageert in een topic waarin de verbindingsproblemen besproken worden en dat aangemaakt is om updates te bieden. Waar bedoel je dat volgehouden wordt dat er geen problemen zijn op dit moment of begrijp ik je bericht verkeerd - zo ja: bij voorbaat mijn excuses!
Actuele storingen
Geen storing bekend
Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend.
Hee Jason goedenmorgen! Is jullie eigen website eh! Absurd omdat je naar een "comnunity" gestuurd wordt waar je dan ook nog eens niet met je klantaccount in kan loggen om melding te maken/ reageren. Probleem duurt inmiddels uren en landelijk. Dus niet zo vreemd dat me score voor t mobile weer op dik onvoldoende uitkomt vandaag.
1091TG amsterdam. No TV, internet.
XXXX guys: this has been broken since last night 23:30. Use your network monitoring equipment!! The alarms have been going off on these systems for 10 hours now. Why have you not fixed this in 10 hours? Do you not have nachtdienst? Escalation paths, engineers on standby? This is standard operation procedure for professional companies. ‘Wait until the morning and we will investigate’ is not good enough. Put some resources and care into this. If you don’t we will publish loudly on the internet how XXXX your service is. BTW: my internet quality has been bad for 3 weeks, slow, intermittent, all reported to you. I don’t live in a difficult to reach place I live in the capital… fix your procedures.
Alex
Moderator edit: please refrain from using slanderous and foul language. This is a friendly and respectful Community where we treat each other with the utmost respect. Understand that we're doing everything to fix this as quickly as possible.
Ook in Hillegom geen internetverbinding sinds vannacht
Beverwijk 1945 WG ook geen internet
Ik woon in Dordtselaan Rotterdam zuid. Ik heb geen internet !! Alle alarmen branden behalve de wereldbal. Heef iemand in de buurt ook dit probleem??
Internet is sinds gisternacht al weg, had downloads aanstaan en die zijn niet doorgekomen, dus moet al vroeg in de nacht zijn weggevallen.
Wij hebben ook sinds gisteravond geen internet meer. Rood lampje blijft maar branden ondanks resetten en steeds aan en uit. Omgeving haarlem
Heb vermoeden dat door storing electra voorzieningen van stedin ( groot onderhoud infra in Rozenburg zh) een probleem is ontstaan op internet kabels.
3117 VL Schiedam. Ik heb van alles geprobeerd om het zelf op te lossen. Nog steeds geen internet.
4119LJ omg Buren
wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!
Zo zijn alle providers... Vaste strategie.
4119LJ omg Buren
wordt tijd dat dit verholpen wordt tmobile er moet wel gewerkt worden wat nu dus niet kan. en overal maar volhouden dat er geen storing is. absurde firma!
Deze reactie snap ik niet helemaal. Je reageert in een topic waarin de verbindingsproblemen besproken worden en dat aangemaakt is om updates te bieden. Waar bedoel je dat volgehouden wordt dat er geen problemen zijn op dit moment of begrijp ik je bericht verkeerd - zo ja: bij voorbaat mijn excuses!
Around 7:00 AM I found out that my home internet was down. Number of times restarted, reset and unplug, without result!. Globe light stays red. Postal code 2512EA in Den Haag
Arnhem 6811dm vannacht al geen internet vanochtend ook nog niet....Balen!
In Vlissingen helaas ook geen vast internet via glasvezel 
Rottetdam 3076zj Hier sinds vanacht ook geen internet/tv.
Sinds gisteren nacht rond 03:00 uur geen internet verbinding. Hoogvliet
Geen internet sinds gisterenavond @Rotterdam
Sinds rond 01:00 geen internet. 6462ee