Skip to main content
StickyNews

Onderhoud op ons netwerk

• April 8, 2024
  • 57 reacties
  • 28490 Bekeken
Onderhoud op ons netwerk
Toon eerste reactie

57 reacties

• is een nieuwe Poster
  • October 8, 2025

Ik zie dat er vanaf 10 uur een storing is (nu drie uur gaande), voor mij zowel glasvezel, internet als klik en klaar, Dus ook de back up werkt niet.

ik heb de "powerflip” al gedaan, zonder resultaat.

gelukkig nog een tweede backup via mifi over kpn.

Maar dit is wel k met peren.

• is een Top Poster
  • October 25, 2025

Hier sinds vanochtend een uur of 7 geen verbinding meer met het WAN. Modem stekker er al meerdere malen langer 10 seconden eruit gehad, zonder resultaat helaas…

• is een King Poster
  • October 31, 2025

Ik zag dat er vannacht onderhoud is geweest, maar ik heb hierover geen e-mail ontvangen. Ik heb er geen probleem mee dat er onderhoud wordt gepleegd, maar zou u dit in het vervolg wel consequent willen communiceren Odido? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 31, 2025

Hallo ​@b0rg 

normaal ontvang je hier ook altijd een mail over, in dit topic staat het ook.

• is een King Poster
  • October 31, 2025

Ja krijgt een mail omdat het je regio betreft voor onderhoud, een datum in de topic start zegt alleen er is onderhoud op een bepaalde datum maar niet waar.

• is een Top Poster
  • November 2, 2025

Ja krijgt een mail omdat het je regio betreft voor onderhoud, een datum in de topic start zegt alleen er is onderhoud op een bepaalde datum maar niet waar.

Je krijgt volgens mij ook alleen maar een email als het in jou regio is.

• heeft eerste post geplaatst
  • November 11, 2025

Hier in regio 1475 nog steeds connectie problemen. Ondanks dat er gemeld wordt dat de storing (breuk) verholpen is, lukt het met herstarten ( div malen) niet om weer internet connectie te krijgen …

Jammer deze verkeerde informatie. Storing ontstond gisteren 10-11-2025 rond het middag uur.

Nu dus al meer dan 30 uur.