Een klacht indienen, dat gaat niet zomaar bij Odido. Het is al een ramp om te vinden waar, uiteindelijk is er ergens een formulier die je kan invullen waarmee je vraag schriftelijk wordt afgehandeld. Ook daar staat de optie “klacht” er niet expliciet tussen, maar het moet wel via dat formulier.
Om uiteindelijk nog steeds niet echt een oplossing te krijgen. Bij een klacht is het de bedoeling dat er een oplossing komt EN dat een klant wordt gecompenseerd, maar van compensatie heeft Odido nog niet gehoord. Ja ze doen niet moelijk om bedragen te crediteren voor niet genoten diensten e.d. maar echt tegemoetkomen zit er echt niet bij.
Na maanden met odido in de clinch te liggen vanwege diverse zaken, vandaag mijn nieuwe wifi punt geinstalelerd… ook deze werkt niet. Al maanden dus geen wifipunt, niet dat ik het geld niet terug kreeg, maar gewoon slecht internet boven dus dat vind ik toch al een ding.
Vandaag een uur aan de telefoon gezeten, nog steeds werkt het niet, moest een half uur wachten dan zou hij het doen (geloof je het zelf) niet dus. Weer teruggebeld. Weer dingen nagelopen (heb ik net allemaal al gedaan) ze ging de experts wel bellen… . antwoord:
Dan weten we het ook niet, haal dan de versterker maar uit de overeenkomst. Dus odido wil me wel met slecht internet op 1 etage hoger laten zitten, compensatie hiervoor komt niet. voor alle tijd die er ingestoken is ook niet. En last but not least….
Doordat ik zelf toch nog eens ging zoeken kwam ik nota bene hier op het forum van iemand een antwoord tegen op precies hetzelfde probleem (easy mesh stond uitgeschakeld in de modem.
Is dat nou echt iets wat zelfs de experts van odido niet kunnen bedenken als het powerlampje brand EN het wifi lampje groen brand dat er iets anders zorgt dat er geen verbinding is en dat het mogelijk een simpele instelling in de modem kan zijn???!!!!!!!!
Maar nee, ik moest maar gewoon zonder versterker doen, kabam verder niks.
Wat een service zeg, Maar een klacht echt tegemoetkomen zit er dus ook niet bij. Een fatsoenlijke route om een klacht in te dienen ook niet.
Klacht (zelfs hier staat die optie er niet bij)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.