Skip to main content

Ik wil mijn nieuwe rekeningnummer doorgeven en automatische incasso heractiveren

• November 8, 2025
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Wat ik al heb geprobeerd:

Wijzigen via Mijn Odido

Resultaat: de betreffende schermen zijn niet toegankelijk, er staat altijd “Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.”

Activeren Overstapservice van de banken

Incasso’s van het oude rekeningnummer zouden hierdoor automatisch worden afgeschreven van de nieuwe rekening en de incasserende partij zou op de hoogte worden gebracht van de wijziging zodat die deze kan doorvoeren in haar administratie.

Resultaat: bericht van Odido dat de afschrijving van het oude rekeningnummer is mislukt en dat de betaalwijze is veranderd naar "handmatig".

November 9, 2025

@xupuksbv Vul je profiel compleet in (zie mijn onderschrift) sla niets over dan kunnen de moderators je sneller helpen als je aan de beurt bent! 

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 9, 2025

@xupuksbv Vul je profiel compleet in (zie mijn onderschrift) sla niets over dan kunnen de moderators je sneller helpen als je aan de beurt bent! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 9, 2025

@Cristien Is ingevuld, laat die moderators maar komen :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 10, 2025

Hoi ​@xupuksbv, welkom op onze community!

Ik help je hier graag verder mee. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meerdere abonnementen kunnen vinden. Kun je mij vertellen over welk abonnement het gaat? Dan zorg ik dat ik het voor je aanpas naar het nieuwe rekeningnummer!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 10, 2025

Er zou op mijn klantnummer maar één abonnement actief moeten zijn, en dat is een Klik & Klaar abonnement met een 097-nummer eindigend op 276.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 11, 2025

Bedankt voor de verduidelijking ​@xupuksbv, ik heb direct het rekeningnummer voor je aangepast. Vanaf nu zullen de facturen via het nieuwe rekeningnummer verlopen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 11, 2025

Bedankt. Staat de betaalwijze weer op automatische incasso?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • November 12, 2025

Die had ik nog niet aangepast ​@xupuksbv, maar nu wel! Vanaf nu wordt het automatisch afgeschreven van het nieuwe rekeningnummer. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.