Skip to main content
Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen

• December 21, 2023
  • 532 reacties
  • 9012 Bekeken

Toon eerste reactie

532 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@iris9331, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Probeer je je Internet + TV abonnement te koppelen aan een bestaand account (waar ook bijvoorbeeld een ander abonnement gekoppeld staat)? Het is alleen mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval bij je mobiele abonnement en je nieuwe Glasvezel abonnement? Ik zoek dit graag voor je uit! 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• is een nieuwe Poster
  • July 25, 2025

@Pharwin van Odido Bedankt! Nieuw account aangemaakt, ik kon alle drie de abonnementen koppelen en klantvoordeel stond ook direct goed. Heel fijn dat dit nu is opgelost.

• is een Top Poster
  • July 25, 2025

Beste ​@Pharwin van Odido ,

Het klopt dat ik beide abonnementen nu in mijn account heb maar nu is het thuis internet abonnement niet toe te voegen. Niet via de app en niet via de browser. Ik krijg dan deze melding:

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@RodneyD Fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik nog iets anders voor je kan betekeken, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@AHH ik heb meteen gekeken en ik zie dat alle gegevens etc. overeenkomen en ik zie verder geen bijzonderheden. Soms helpt het om je account te verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt instellen. Zou je dat willen? 

Let me know, dan maak ik het meteen voor je in orde. Mocht het daarna alsnog niet lukken, zal ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst! 

• is een Top Poster
  • July 28, 2025

Beste ​@Pharwin van Odido,

Ik snap dat bij Odido alles goed staat maar ik zie het niet terug in de app/webbrowser. Ik begin het nu wel een beetje zat te worden… heb alles al tig keer geprobeerd (uitloggen/account verwijderen/ app verwijderen) maar krijg gewoon niet mijn 2 mobiele abonnementen en thuis internet in één account te zien. Volgens de app/webbrowser is er geen actief thuis internet abonnement op dit account. Zie foto.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@AHH excuses! Dat is niet het gevoel wat ik je wil geven en ik wil hier graag verandering in brengen. Ik begrijp heel goed dat je het abonnement gekoppeld wilt hebben aan je bestaande account, zodat al je abonnement in 1 overzicht terug te vinden zijn.  Ik vermoed dat het technisch niet goed gaat met het koppelen van je Internet + TV abonnement. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 78885951. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen en je kunt dan ook een terugkoppeling per mail of telefonisch verwachten. Daar komt dan snel meer duidelijkheid uit! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• heeft eerste post geplaatst
  • August 5, 2025

Ik probeer mijn account te koppelen aan de Odido app. Ik heb eerder een aanmelding geannuleerd en collega van de klantenservice heeft toen nieuw abo aangemaakt. Ik vermoed dat daar de fout in zit. Kan iemand mij helpen?

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@NJB5 van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen aan je account, laten we samen naar een oplossing kijken. Krijg je een (fout)melding te zien bij het koppelen, zo ja welke? Probeer je dit in de app? Zou je het eens kunnen proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Doet lekker mee
  • August 12, 2025

Ik kan me klik en klaar niet koppelen er staat er is iets fout gegaan.

Er staat een glasvezel in bestelling maar door gedoe ben ik nog niet online (zie andere me post waar niet meer op gereageerd is) 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Haagsegoof, excuses dat er niet meer op je topic is gereageerd. Ik gok dat deze door drukte over het hoofd is gezien. Ik heb je topic op ongelezen gezet, dus er komt snel een collega bij je! 

• Doet lekker mee
  • August 14, 2025

@Marciano van Odido maar ik kan nog steeds niet klik en klaar koppelen. Krijg een foutmelding alsnog op toevoegen klik in mijn account 

• is een Top Poster
  • August 18, 2025

Hi, ook ik kan mijn nieuwe Internet voor thuis abonnement niet koppelen aan mijn bestaande ODIDO account (Mobiel).

Ik heb het via de app en via de browser geprobeerd maar beide blijven hangen nadat ik mijn geboortedatum moet invullen. Ik krijg dan de melding: “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”. 

Kunnen jullie me hiermee helpen? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • August 19, 2025

Hey ​@Fripi, welkom  op onze community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnement. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnementen er direct bij kunnen pakken en zie ik dat je mobiele abonnement nog op een ander adres staat. Alle gegevens dienen gelijk te zijn om de koppeling te maken. Geen zorgen, je kunt je adres gemakkelijk aanpassen in Mijn Odido, ga naar Instellingen → Persoonlijke gegevens → Adres. Hier kun je het adres aanpassen naar je nieuwe adres en daarna zul je de koppeling moeten kunnen maken! Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt.

• is een Top Poster
  • August 19, 2025

@Tommie van Odido Hi Tommie,

Ja dat was de truc! Het abonnement is nu toegevoegd aan mijn account.

Bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • August 19, 2025

Top, fijn om te horen ​@Fripi, als ik je in de toekomst ergens bij moet helpen, laat het dan gerust weten! 

• September 1, 2025

Beste Odido, ik kan mijn Internet voor thuis abonnement niet koppelen aan mijn ODIDO account (Mobiel).

Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt maar niet. Ik krijg dan de melding: “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”. 

Kunnen jullie me hiermee helpen? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • September 2, 2025

Hey ​@vanderKnaap79, welkom op onze community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Nu ben ik voor je gaan kijken, echter komt de geboortedatum niet overeen met het Internet & TV abonnement. De naam komt wel overheen, alleen staat er bij het Internet & TV account Meneer en op het mobiele abonnement Mevrouw. Kan je mij iets meer duidelijkheid hierover geven? Dan kan ik het voor je aanpassen namelijk. Alle gegevens moeten gelijk zijn aan elkaar, anders is de koppeling niet te maken. Ik wacht je terugkoppeling af!

• September 2, 2025

Beste Tommie, Graag geboortedatum van Internet&TV abonnement aanpassen en hier tevens mevrouw van maken, dit betreft mijn vrouw, is dat mogelijk?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • September 3, 2025

Hey ​@vanderKnaap79, dat kan ik zeker voor je regelen.

Ik heb alles aangepast en beide abonnementen staan gelijk. Als het goed is moet je nu de koppeling kunnen maken! Laat je mij weten of het gelukt is? Zo niet, kan je dan aangeven bij welke stap het precies misgaat? Dan kan ik het verder onderzoeken. Alvast bedankt! 

• is een Top Poster
  • October 2, 2025

Goedendag,

Gisteren heb ik een oudere aanvraag (eind augustus) laten annuleren en een nieuw abonnement afgesloten (vanwege hogere korting op dit moment). Deze staat klaar in de Mijn Odido omgeving. Echter kan ik deze niet koppelen en krijg ik een foutmelding met de mededeling dat ik het later nog eens moet proberen. 

Ik vermoed dat dit komt door een tweetal eerder geannuleerde aanvragen (ik vergat in augustus de overstapservice en gisteren vergat de medewerker dit).  

Is het mogelijk dit voor mij op te lossen? Ik wil graag de status van de nieuwe aanvraag volgen.

Alvast bedankt!

• is een Top Poster
  • October 2, 2025

Goedendag,

Gisteren heb ik een oudere aanvraag (eind augustus) laten annuleren en een nieuw abonnement afgesloten (vanwege hogere korting op dit moment). Deze staat klaar in de Mijn Odido omgeving. Echter kan ik deze niet koppelen en krijg ik een foutmelding met de mededeling dat ik het later nog eens moet proberen. 

Ik vermoed dat dit komt door een tweetal eerder geannuleerde aanvragen (ik vergat in augustus de overstapservice en gisteren vergat de medewerker dit).  

Is het mogelijk dit voor mij op te lossen? Ik wil graag de status van de nieuwe aanvraag volgen.

Alvast bedankt!

Als ik het handmatig wil koppelen krijg ik de melding: Te veel records gevonden voor de verstrekte details. Lijkt mij dus iets te maken te hebben met de eerdere reeds geannuleerde aanvragen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 3, 2025

Hoi ​@MRIV164, welkom op onze community!

Deze melding is bij ons bekend en wordt veroorzaakt doordat je rekeningnummer vaker in het systeem voorkomt. Dit is snel op te lossen als je een 2e rekeningnummer hebt, ik kan die dan voor je wijzigen aan de achterkant en dan kun je de koppeling maken. Zodra de koppeling gemaakt is kun je je rekeningnummer weer wijzigen. Om dit te doen heb ik wel wat gegevens nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en een alternatief rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan pas ik het voor je aan zodat je de koppeling kunt maken!

• is een Top Poster
  • October 3, 2025

Hoi ​@MRIV164, welkom op onze community!

Deze melding is bij ons bekend en wordt veroorzaakt doordat je rekeningnummer vaker in het systeem voorkomt. Dit is snel op te lossen als je een 2e rekeningnummer hebt, ik kan die dan voor je wijzigen aan de achterkant en dan kun je de koppeling maken. Zodra de koppeling gemaakt is kun je je rekeningnummer weer wijzigen. Om dit te doen heb ik wel wat gegevens nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en een alternatief rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan pas ik het voor je aan zodat je de koppeling kunt maken!

Hoi Tommie, ik heb mijn profiel aangevuld zoals verzocht. Ik hoor het graag. 

• October 6, 2025

Hoi ​@iris9331, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken. Probeer je je Internet + TV abonnement te koppelen aan een bestaand account (waar ook bijvoorbeeld een ander abonnement gekoppeld staat)? Het is alleen mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval bij je mobiele abonnement en je nieuwe Glasvezel abonnement? Ik zoek dit graag voor je uit! 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Hi Pharwin, 

Fijn dat je even mee wil kijken. Mijn gegevens staan voor je klaar in mijn profiel.