Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 

Goedeavond moderator bij T-Mobile Thuis,

 

Vanavond op 8-9-2020 wilde ik -na inloggen- mijn Interactieve TV uitzetten, maar kreeg een melding dat er nog een bestelling loopt en dat ik hierdoor de Interactieve TV niet kan uitzetten, de knop blijft grijs. Dus ik naar de “Bestellingen” pagina en zie dat ik er 4 februari 2020 alles rond heb en er geen open bestellingen zijn. Als ik mij niet vergis zit deze bug er al heel lang in, na inloggen, echter had daar nooit last van en meldde dit daarom ook niet. Nu echter hindert het mij om mijn abbo aan te passen.

 

Kan iemand zo aardig zijn dit voor mij  op te lossen, hetzij de bug eruit halen opdat ik zelf de TV functie kan uitzetten. Of dat u de Interactieve TV uitzet names mij?

 

Ik heb tevens ditzelfde verzoek ge-emaild naar klantenservice@t-mobilethuis.nl.

Hier heb ik snapshots van de pagina's kunnen maken, om het probleem inzichtelijk te maken.

 

Vriendelijk dank alvast voor uw tijd!

Groet Ron

Reputatie 7

Hey @Robert_TM,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile:  Momenteel zijn we druk bezig met het uitrollen van ons nieuwe TV platform, meer daarover lees je hier. Die update kun jij gelukkig ook in de toekomst verwachten. Zodra je hiervoor in aanmerking komt dan ontvang je een e-mail met alle informatie. Na de update kun je ook opnemen in de cloud activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:

Ik ging er bij de aanvraag van Thuis vanuit dat opnemen standaard in het pakket zat. Vandaag aangesloten en helaas blijkt dit niet zo te zijn. Na het lezen van de handleiding zie ik dat ik hiervoor een harddisk recorder nodig heb. Ik heb deze optie bij de aanvraag niet gezien. Volgend community kan ik deze toevoegen via abonnement wijzigen, maar hier is alleen de standaard TV box die ik al heb zichtbaar. Alternatief is Cloud opnemen aanzetten, maar dit lukt ook niet, omdat deze ook niet zichtbaar is in My T-Mobile Thuis. Hoe kan ik  zorgen dat ik weer kan opnemen?

Reputatie 7
Badge +16

@FireF0x Je hebt (nog) geen T-Mobile TV, maar maakt net als het overgrote deel van alle mensen nog gebruik van Interactieve TV. Dit zal gaandeweg het jaar aangepast worden zodat straks iedereen overgaat. Geen zorgen dus, nog heel eventjes geduld en je kunt genieten van alle mooie verbeteringen en toevoegingen! 😁👍

Je mag de TV Boxen (en als het kan afstandsbedieningen en kabels) retourneren naar onderstaand retouradres:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Als je een apparaat terugstuurt, pak dan een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos. Zo sparen we het milieu ook een beetje! Stuur 'm binnen 30 dagen na het verwijderen van de TV Boxen op, zo voorkom je een eventuele afkoopsom van het product in bruikleen. Thanks alvast voor je medewerking en veel plezier met jouw abonnement!

Hoi @FireF0x, je kunt TV Boxen inderdaad via My T-Mobile Thuis verwijderen en toevoegen (klik op het magenta linkje)! 😊 

Wat betreft Cloud Opnemen: dit is een toevoeging aan het nieuwe TV-platform T-Mobile TV. We zijn dit aan het uitrollen, de eerste klanten zijn al overgegaan op dit platform. 14 juli jongstleden was de officiële releasedatum en we sluiten steeds meer mensen aan hierop! Ik wil graag checken of jij al bent overgezet, maar met de opgegeven info in jouw gebruikersprofiel kan ik geen T-Mobile abonnement vinden. Stuur me alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Dan controleer ik of dit al bij jou actief is! 😁👍 Je kunt het trouwens ook checken in de My T-Mobile Thuis omgeving, dan staat er in plaats van Interactieve TV, T-Mobile TV.

Gedaan

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FireF0x, je kunt TV Boxen inderdaad via My T-Mobile Thuis verwijderen en toevoegen (klik op het magenta linkje)! 😊 

Wat betreft Cloud Opnemen: dit is een toevoeging aan het nieuwe TV-platform T-Mobile TV. We zijn dit aan het uitrollen, de eerste klanten zijn al overgegaan op dit platform. 14 juli jongstleden was de officiële releasedatum en we sluiten steeds meer mensen aan hierop! Ik wil graag checken of jij al bent overgezet, maar met de opgegeven info in jouw gebruikersprofiel kan ik geen T-Mobile abonnement vinden. Stuur me alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Dan controleer ik of dit al bij jou actief is! 😁👍 Je kunt het trouwens ook checken in de My T-Mobile Thuis omgeving, dan staat er in plaats van Interactieve TV, T-Mobile TV.

Goedemorgen, ik wil mijn extra tv boxen opzeggen kan dit gewoon in mijn tmobile thuis? En hoe activeer ik opnemen in de cloud ?

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie @Jason. Ga ik dat direct even doorvoeren in My T-Mobile. Scheelt toch weer € 2,50.:wink:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het aangeeft, ik help je graag verder! Je kunt via My T-Mobile Thuis het Vast Bellen abonnement stopzetten. Omdat we hier een maand opzegtermijn voor rekenen, zal de vaste lijn vanaf 23 juli geen onderdeel meer van je abonnement zijn.

Mocht het om wat reden dan ook niet lukken, laat het me weten. Ik kan het ook op afstand voor je uitzetten! 😁👍

Het uitzetten van Vast Bellen heeft overigens geen nadelige gevolgen voor jouw Klantvoordeel. Je hebt momenteel twee TV Boxen gratis in jouw abonnement zitten; deze actie(korting) komt enkel te vervallen, wanneer je besluit één van die boxen op te zeggen.

Reputatie 1

De eerste 6 maanden van mijn contract zijn enige tijd verstreken. Gezien de combinatiekorting destijds vaste telefonie erbij genomen maar daar geen enkele keer gebruik van gemaakt.

Kan ik dit laten uitschakelen zonder negatieve gevolgen voor mijn abonnement, klantvoordelen, etc? Ben hier niet zeker van omdat er destijds tussen aanvragen en opleveren van de verbinding vanalles gewijzigd is in de voorwaarden en mijn rechten daarin altijd nogal vaag zijn gebleven in mijn beleving.

Hoor graag van jullie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HansNel, dat is erg onfortuinlijk. Wanneer je jouw gratis TV themapakketten uitzet in My T-Mobile Thuis, kun je dit niet ongedaan maken. Dit hangt samen met de korting die jij sinds 2015 kreeg: zodra hier een aanpassing in gedaan wordt, verandert de samenstelling en verlies je die korting. Dat wordt ook aangegeven bij de voorwaarden wanneer je deze pakketten uitzet. Ik vind het oprecht enorm jammer om dit aan je mede te delen, maar dat is wel de realiteit spijtig genoeg! 

  • Wanneer je Vast Bellen uitzet, verander je opnieuw de samenstelling van jouw aanvankelijke abonnement. Dit heeft in dat geval echter geen nadelige gevolgen voor het maandbedrag. Je zult dan het bedrag van Vast Bellen afgetrokken zien worden van het originele maandbedrag. In jouw geval (wegens inflatiecorrectie) is dat € 2,56 per maand minder. 
  • Je kunt niet meer bellen en ook niet meer gebeld worden wanneer je vaste telefonie stopzet. Bovendien verlies je het vaste telefoonnummer na 60 dagen. Dit kan worden gerectificeerd wanneer je binnen 60 dagen na het stopzetten dit terugdraait. Houd daar alsjeblieft rekening mee! 

Laat me weten wat ik voor je doen, ik help graag. Ook al kan ik het verwijderen van de pakketten niet terugdraaien, wil ik wel alles in mijn macht doen om je zo goed mogelijk te helpen. De Community is er altijd voor je! 😄

Hallo,

Ik heb zojuist enthousiast op My T-Mobile Thuis in ‘Abonnement’ 4 themapakketten uitgezet (Entertainment, International, Kids&Music, Infotainment). Echter: de maandprijs is niet veranderd. Nu blijkt dat ik die 4 pakketten sowieso al gratis had door de actie waarmee ik ooit (in 2015) ben begonnen.

Willen jullie die 4 pakketten weer voor mij aanzetten onder die oude voorwaarden? Ik kan ze namelijk niet meer aanzetten nu…

Dan heb ik nog 2 vraagjes: ik overweeg namelijk om ‘Bellen Vast’  ook uit te zetten.

  • Was dit ook onderdeel van de actie in 2015? en kan ik dat daarom ook maar beter niet  veranderen? 
  • Kan ik dan nog wel gebeld worden op het vaste nummer? (ik begrijp dat ik zelf niet meer kan bellen dan)

Vriendelijke groet,

Hans

 

Reputatie 7

Hey @wenschwillens,

U vraagt, wij draaien! Zojuist heb ik je TV pakket stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt binnen enkele ogenblikken netjes een bevestiging van de wijziging en de retour procedure. :relaxed:

Hi,

Ik wil graag mijn TV-abonnement opzeggen omdat ik hier geen gebruik van maak. Kunnen jullie dit voor mij regelen? Ik hoor het graag!

 

Groet Wen

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@BMontgom No problem, you're very welcome! 😁

Since the introduction of our new pricing plans, we've also introduced Uit & Thuis Klantvoordeel. The new customer benefits are beneficial 90% of the time (approximately). However, due to the old benefits being more beneficial in some situations, we don't instruct everyone to change it immediately. 

That's why we do offer the option in My T-Mobile Thuis, but don't proactively engage customers regarding the new plans and benefits. In spite of this, we do offer the switch when customer contact us, or when our colleagues from Sales do sales-calls. Enjoy your new plan and stay safe! 💪

It does help, thank you!
I only wish you had notified me that new cheaper pricing was available. I have been paying extra for no reason...

Reputatie 7
Badge +16

Hi @BMontgom, that's a great question! Basically, the most important change is the one affecting your Klantvoordeel (customer benefit) and the pricing plan. Honestly, there is no downside really, since you only have an Internet subscription, we don't have to take the ‘old’ TV vouchers into account. If I'm not mistaken, you currently have a Go Unlimited mobile subscription, right? If so, that would mean you'll be paying € 25,- per month for Thuis and €25,- per month for Mobiel. That's a considerable amount less than your current fees. 

Regarding a new contract: not necessarily. You can choose to switch to the new pricing plan by logging into your My T-Mobile Thuis account and then selecting the new plan. This is what we refer to as “upgrading and/or downgrading” (depending on the option, of course). That doesn't affect your contract term, but simply changes the plan.

Just keep in mind - even though it wouldn't be recommendable to - that you won't be able to downgrade back to the old pricing plan once you've upgraded. 

Hope this helps! If I can help you with anything else, please don't hesitate to ask. I'd be more than happy to help! 😁👍

 

Hi, right now I have Internet 100 on the “old pricing plan” of €31.83 p. mth.
I see Internet Fast being offered at €25 p. mth for the same speeds.
This seems like an obvious change to pay less.

What downside is there for switching? What am I missing? 
Will I have a new contract term if I switch to the new pricing plan?

Thanks.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jf.otten, wat tof dat je over wilt gaan op ons Glasvezel netwerk! 😁 We kunnen niet wachten om ook jou van nog sneller en krachtiger internet te voorzien. 

Goede tip van jou om dit aan te passen op de website. Nu lijkt het inderdaad in eerste instantie of je dan direct via My T-Mobile Thuis een Glasvezelabonnement kunt aanvragen, ook als is dit nog in ontwikkeling.

Ik zet het door naar mijn collega's. Thanks voor je feedback! Kunnen we nog iets anders voor je doen? Geef een gil, dan komen we tevoorschijn om je zo goed mogelijk te helpen! 💪😎

Reputatie 7
Badge +15

@jf.otten 

Je zult een nieuwe aansluiting moeten aanvragen en in T-mobile thuis is dat niet te regelen. Je kunt het gewoon negeren volgens mij.

Reputatie 1

@Waqqas die kom ik tegen op het moment dat ik een nieuwe aansluiting aanvraag. Bij stap 2 staat er letterlijk de tekst omdat ik al bij T-mobile bekend ben door mijn huidige aansluiting ga naar my T-mobile thuis. Maar maakt niet uit, ik weet dat ik gewoon verder alles handmatig moet invullen. 

Reputatie 7
Badge +15

@jf.otten 

Je vraagt gewoon een nieuwe aansluiting aan waar kom je dan die link tegen?

Reputatie 1

@Waqqas dank je wel voor de duidelijkheid. Ik snap dit. Alleen moeten ze dan op de pagina waar ik glasvezel aanvraag geen link zetten naar my T-mobile thuis, want dat maakt het nu verwarrend. :-)

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jf.otten 

Je dient naast je DSL abonnement ook een glasvezel abonnement af te sluiten. Zodra glasvezel is aangesloten in je huis kun je achteraf hier via de community het DSL abonnement laten beëindigen.

Je betaalt bij het plaatsen van de bestelling wel de eenmalige activatie kosten en installatie kosten, de activatiekosten krijg je achteraf terug.

Het glasvezel wordt nog aangelegd geef je aan dus het zou nog even kunnen duren, zelf kan je dan zodra je een installatiedatum voor glasvezel hebt je DSL abonnement laten beëindigen.

Reageer