Skip to main content

Ben al jaren bezig menig bewustwording , begrip en hulp te zien te verkrijgen, echter odido blijkt niet capable of onwillend mij te proberen te helpen nog logica hierin toe te willen passen.

Heb een 1 gb glasvezel internet aangevraagt via pricewise bij Tmobile, echter ergens is deze eenzijdig aangepast omlaag wat men mij leverd, echter verhoogt wat men uit mij tracht te verwachten/opeist.

Dit heeft nu zodanige misvorming gekregen, waarbij odido meer dan een 2 Gb abbonement kost voor een niet aangeboden en ook niet aangevraagde 750mb uit mij te proberen te vereisen onder de leugen van menig cbs "inflatie", dat zich zou vertalen in menig verhoging van meer dan 200%, hierboven op tracht odido mij naar mijn menig mij hierboven op op te lichten dmv verzin "incasso" kosten, terwijl mijn evidente betalingen dat onder protest zijn en meer behelst dan ik hoor te betalen voor de eigenlijke aangevraagde 1gb betaal ruim voor de voorgehouden sommatekosten en een maand vooruit, terwijl odido mij hierbij minder  aanlevert zijnde volgens odido zelf 750mb en evident er geen 14dagen sommatie termijn bij in acht genomen ter spraken kan zijn, echter alsnog het maximale uit mij tracht te ontnemen en minder dan het aangevraagde en minder dan waar ik voor betaal leverd.  

Heb volgens de AVG wets bepalingen alle stukken opgevraagd om hier een zaak van aan te kunnen spannen tegen de onrecht en naar mijn mening oplichting vanuit odido jegens mij, echter odido tracht ook hierin mij in de malling te proberen te nemen.

Graag een feitelijke aanpak en oplossing hierin, stel ik zeer op prijs, zodat ik alle onterechte ontnomen gelden incl de wettelijke rente terug betaald kan verkrijgen incl compensatie hierin.

Zijn er burgers die soort gelijke “service” ondervinden vanuit odido?

En wat of hoe heeft men dit opgelost gekregen of hoe kan ik zo efficient mogelijk dit recht trekken bij odido, zonder dat “klanten service” van odido mij aan menig lijntje gaan proberen te houden of mij hierin in de malling proberen te nemen.

Zoals (neem een “verlenging” of ga “zelf” een “nieuw” contract aan, alvorens dit recht getrokken is)  om mijn rechten te ontzien hierin.

degeschillencommissie, naar de rechter stappen, ombudsman….etc welke zou het meest efficiente kunnen zijn dit te kunnen aanpakken of oplossen?

Aangezien ik al van alles anders heb getracht en ik niet serieus genomen ben door odido hierin.

Alle soort gelijk ervaringen van mede klanten/slachtoffers en of oplossingen of stappen plan stel ik zeer op prijs.

Bij voorbaat bedank. 

Best een onsamenhangend verhaal. Lijkt me goed dat je dit schriftelijk met Odido probeert te regelen. Hoewel Pricewise jouw verkoper is en een aanbod heeft opgeschreven waar je bij Pricewise voor "getekend" hebt? Misschien moet je hen dit laten oplossen. Een 750mbit internet aansluiting is uit de oertijd. Al jaren leveren ze dat niet meer als nieuwe propositie,  net zoals een 50mbit glasvezel aansluiting. Dat stamt uit de Vodafone tijd die is overgenomen door T-mobile toen Vodafone en Ziggo samengingen.

Beste eric,

Dank voor jouw reactie, 

“ Lijkt me goed dat je dit schriftelijk met Odido probeert te regelen. ”

Uiteraard, indien je het samenhangend verhaal begrepen zou kunnen hebben :

“Ben al jaren bezig menig bewustwording , begrip en hulp te zien te verkrijgen, echter odido blijkt niet capable of onwillend mij te proberen te helpen nog logica hierin toe te willen passen.”

Al uitvoerig gedaan en enkel niet oplossend nog inhoudend anders dan :

“Zoals (neem een “verlenging” of ga “zelf” een “nieuw” contract aan, alvorens dit recht getrokken is)  om mijn rechten te ontzien hierin.”

Of terwijl pogingen mij in de val te proberen te lokken, op ingezet en evident niet om mij enigzins feitelijk te proberen te helpen.

“Een 750mbit internet aansluiting is uit de oertijd. Al jaren leveren ze dat niet meer als nieuwe propositie,  net zoals een 50mbit glasvezel aansluiting. Dat stamt uit de Vodafone tijd die is overgenomen door T-mobile toen Vodafone en Ziggo samengingen.”

Indien je het zou hebben begrepen, heb ik nooit menig 750mb aangevraagd en heb ik helder aangegeven of zoals jij het voor tracht te houden “samenhangend” :

“Heb een 1 gb glasvezel internet aangevraagt via pricewise bij Tmobile, echter ergens is deze eenzijdig aangepast omlaag wat men mij leverd, echter verhoogt wat men uit mij tracht te verwachten/opeist.”

“ Misschien moet je hen dit laten oplossen.”

Samenhangend: indien je ff de “tijd” genomen had te lezen wat er aangegeven is als “Odido Superuser” zou je helder hebben kunnen begrijpen en eventueel erkennen dit soort handelswijze van odido jegens klanten en zou je eventueel met feitelijke oplossings mogelijk heden zijn gekomen ipv dit niet echt “helpende”/verwijtende “comment” als  “Odido Superuser”…?

Is dan “makkelijk” verkregen dergelijke “Superuser” label indien er eigenlijk je geen feitelijke informatie nog oplossings opties aan te bieden hebt, echter reageerd om te reageren...lijkt wel.

Doen alsof “Lijkt me goed dat je dit schriftelijk met Odido probeert te regelen.” enige zode aan menig dijk zou kunnen brengen, wat ook jij helder kan vernemen odido vertikt menig logica hierin toe te passen en ook de weg verwijzen naar menig andere die hier niet voor betaald wordt alsof die het zouden hoeven op te lossen “Misschien moet je hen dit laten oplossen. ” is kenmerkend voor de “werkwijze” van odido, dat aan het nemen van eigen verantwoording aan voorbij tracht te gaan , echter aan het maximale ontneming uit klanten/slachtoffers absoluut het niet over wenst te laten aan niemend anders….

Samenhangend, mits je feitelijk inhoudelijk menig soortgelijke ervaringen heb en deze case eventueel capable genoeg zou kunnen zijn het te kunnen begrijpen en feitelijk oplossings opties als “Odido Superuser”, dat zou op prijs gesteld zijn, echter klakkeloos en zonder inhoudt “reageren” om maar te reageren en zo blijkbaar menig “Odido Superuser” label te verkrijgen, is evident nutteloos en heb ik evident er niks aan …. samenhangend!

Laat het dan aan echte klanten die soortgelijke drama ervaren hebben of hadden en mensen die echte oplossings opties hebben aan over om hierop te reageren en bespaar jouw “Odido Superuser” leegheid en “interesant” gespeel achterwegen aub eric

Superusers zijn klanten die op de community kunnen reageren.  Echter kunnen ze geen persoonlijke informatie of wat so ever inzien, dat kunnen alleen moderators. 

Het is dus niet mogelijk om op basis van al de door jouw en Odido verzamelde informatie van de afgelopen jaren een advies te geven. Vandaar mijn tip om dit vooral schriftelijk te doen. Het stadium van advies via de community ben je al ver voorbij als je al aan een oplichting gerelateerde zaak denkt.

Best een onsamenhangend verhaal. Lijkt me goed dat je dit schriftelijk met Odido probeert te regelen. Hoewel Pricewise jouw verkoper is en een aanbod heeft opgeschreven waar je bij Pricewise voor "getekend" hebt? Misschien moet je hen dit laten oplossen. Een 750mbit internet aansluiting is uit de oertijd. Al jaren leveren ze dat niet meer als nieuwe propositie,  net zoals een 50mbit glasvezel aansluiting. Dat stamt uit de Vodafone tijd die is overgenomen door T-mobile toen Vodafone en Ziggo samengingen.

Beste eric,

Dank voor jouw reactie, 

“ Lijkt me goed dat je dit schriftelijk met Odido probeert te regelen. ”

Uiteraard, indien je het samenhangend verhaal begrepen zou kunnen hebben :

“Ben al jaren bezig menig bewustwording , begrip en hulp te zien te verkrijgen, echter odido blijkt niet capable of onwillend mij te proberen te helpen nog logica hierin toe te willen passen.”

Al uitvoerig gedaan en enkel niet oplossend nog inhoudend anders dan :

“Zoals (neem een “verlenging” of ga “zelf” een “nieuw” contract aan, alvorens dit recht getrokken is)  om mijn rechten te ontzien hierin.”

Of terwijl pogingen mij in de val te proberen te lokken, op ingezet en evident niet om mij enigzins feitelijk te proberen te helpen.

“Een 750mbit internet aansluiting is uit de oertijd. Al jaren leveren ze dat niet meer als nieuwe propositie,  net zoals een 50mbit glasvezel aansluiting. Dat stamt uit de Vodafone tijd die is overgenomen door T-mobile toen Vodafone en Ziggo samengingen.”

Indien je het zou hebben begrepen, heb ik nooit menig 750mb aangevraagd en heb ik helder aangegeven of zoals jij het voor tracht te houden “samenhangend” :

“Heb een 1 gb glasvezel internet aangevraagt via pricewise bij Tmobile, echter ergens is deze eenzijdig aangepast omlaag wat men mij leverd, echter verhoogt wat men uit mij tracht te verwachten/opeist.”

“ Misschien moet je hen dit laten oplossen.”

Samenhangend: indien je ff de “tijd” genomen had te lezen wat er aangegeven is als “Odido Superuser” zou je helder hebben kunnen begrijpen en eventueel erkennen dit soort handelswijze van odido jegens klanten en zou je eventueel met feitelijke oplossings mogelijk heden zijn gekomen ipv dit niet echt “helpende”/verwijtende “comment” als  “Odido Superuser”…?

Is dan “makkelijk” verkregen dergelijke “Superuser” label indien er eigenlijk je geen feitelijke informatie nog oplossings opties aan te bieden hebt, echter reageerd om te reageren...lijkt wel.

Doen alsof “Lijkt me goed dat je dit schriftelijk met Odido probeert te regelen.” enige zode aan menig dijk zou kunnen brengen, wat ook jij helder kan vernemen odido vertikt menig logica hierin toe te passen en ook de weg verwijzen naar menig andere die hier niet voor betaald wordt alsof die het zouden hoeven op te lossen “Misschien moet je hen dit laten oplossen. ” is kenmerkend voor de “werkwijze” van odido, dat aan het nemen van eigen verantwoording aan voorbij tracht te gaan , echter aan het maximale ontneming uit klanten/slachtoffers absoluut het niet over wenst te laten aan niemend anders….

Samenhangend, mits je feitelijk inhoudelijk menig soortgelijke ervaringen heb en deze case eventueel capable genoeg zou kunnen zijn het te kunnen begrijpen en feitelijk oplossings opties als “Odido Superuser”, dat zou op prijs gesteld zijn, echter klakkeloos en zonder inhoudt “reageren” om maar te reageren en zo blijkbaar menig “Odido Superuser” label te verkrijgen, is evident nutteloos en heb ik evident er niks aan …. samenhangend!

Laat het dan aan echte klanten die soortgelijke drama ervaren hebben of hadden en mensen die echte oplossings opties hebben aan over om hierop te reageren en bespaar jouw “Odido Superuser” leegheid en “interesant” gespeel achterwegen aub eric

Prima, dan wacht je rustig af totdat er zich andere klanten melden die hetzelfde als jij hebben ervaren. Mijn oplosoptie ken je nu.

Reageer