Skip to main content

Hoi! 

Sinds vorige week heb ik bij jullie een nieuwe telefoon (iPhone 15) aangeschaft. Helaas werkt mijn oude simkaart niet meer. Dit is een behoorlijk oude simkaart, waarop nog Tele2 staat vermeld. Hoewel ik wel de viercijferige code kan invoeren bij het opstarten, blijft mijn telefoon vervolgens aangeven dat er geen service is.

Ik heb daarna geprobeerd een nieuwe eSIM aan te vragen, maar bij het toevoegen in mijn telefoon krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is en dat ik contact met jullie moet opnemen. 

Na contact met jullie te hebben opgenomen, werd mij verteld dat er een nieuwe simkaart naar mij opgestuurd zou worden. Deze zou binnen drie dagen arriveren, maar nu, vier dagen later, heb ik nog steeds niets ontvangen.

Daarnaast kan ik jullie momenteel niet bereiken (de chatfunctie werkt niet) en kan ik mijn 06-nummer helaas nog steeds niet gebruiken. Ik heb mijn nummer echter dringend nodig en vraag me af hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Hallo @Lisa99 

Het kan misschien wat langer duren voordat je de simkaart in huis hebt maar anders kun je het beste even langs een Odido winkel waar je direct geholpen kan worden.


Reageer