Vind hier alles over je mobiele abonnement en Prepaid!
Recent actief
Goedemiddag,Ik heb wat betaalachterstanden en een betaalafspraak lopen en vanochtend kreeg ik een bericht dat ik een blokkade heb en dat ik een bedrag moest betalen. De blokkade zou dan na 5 uur verwojderd worden. Ik heb het bedrag betaald met ideal maar de blokkade is er nog steeds. Komt het doordat ik met mijn zakelijke rekening heb betaald ipv mijn persoonlijke waaruit wordt geïncasseerd? En duurt het daarom 3 dagen net als een handmatige overschijving? Ik hoor het graag.Mvg,M
Beste, ik ben op reis in peru en ben mijn telefoon met simkaart is gestoken. Ik zat bij tele 2 maar om een nieuwe simkaart aan te vragen bij Odido moet ik dit doen via de app. Alleen om dit te activeren krijg ik een sms op mijn nummer. Maar die ben ik dus kwijt! Op wat voor manier zou ik mijn telefoon nummer weer kunnen krijgen terwijl ik in het buitenland ben. Ik kan ook geen contact opnemen met de klantenservice omdat ik alleen een internet bundel heb. MvgLaurens Prast
Ik ben mijn pincode vergeten, en heb wel de brief met originele puk + pincode, maar die combinatie werkt niet.Kan deze gereset worden en gemaild worden? Groet,Vincent
Recent hebben mijn partner en ik beide de e-mail ontvangen over de gratis verdubbelaar. Nu vraag ik me echter af op basis waarvan de extra data VOORAF aan de verdubbelaar wordt toegekend. Wij hebben beide 10 GB normaal. Ik krijg en 5 GB bij en dus na de verdubbelaar 30 GB. Mijn partner heeft ook 10 GB, maar krijgt geen extra data, waardoor hij na de verdubbelaar 20 GB heeft. 10 GB is best een groot verschil als we beiden zo goed als het zelfde abonnement hebben. Ik hoor het graag.
Ik probeer mijn simkaart te activeren via idin maar komt niet verder dan helaas deze pagina is op slot. Kan iemand mij verder helpen. dank je wel
Hallo. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht. Ik wil een nieuwe eSim bestellen. Maar ik kon via Odido niet doen. Kunt u mij helpen? Alvast bedankt voor uw reactie.
Ik heb net een nieuw abonnement, maar de eSIM die per post gestuurd was bleek niet te juiste. Deze heb ik dan ook weer uit mijn telefoon verwijderd. Nu wil ik via de app een nieuwe aanvragen maar omdat mijn abonnement pas vandaag geactiveerd is kan ik hem pas op 25-06 activeren.. Nu zit ik twee dagen zonder mobiele verbinding welke primair voor bellen gebruikt wordt. Kan iemand me helpen toch z.s.m. een nieuwe eSim te krijgen? Bellen naar klantenservice is nogal lastig… want geen verbinding.
Goeiedag Ik heb prepaid internet bundel gekocht niet gekregen wel van mijn bank afgeschreven Daarna nog een keer gedaan die ook betaald en wel ontvangenMaar hoe zit het nu met die ik wel betaald heb maar niet gekregen heb? Mvg Marcel
Mijn verlenging is geannuleerd door een medewerker bij het doorzoeken van mijn abonnement. En zij zou het daarna weer activeren maar ik ontdekte zojuist dat dit niet gebeurd is.Nu wil ik die verlenging weer opnieuw plaatsen maar deze blijkt net te zijn verlopen en nu moet ik 15,50 betalen i.p.v. 14,00kan dit nog worden teruggedraaid ?
BrandonJe reactie op mijn beoordeling geeft mij de indruk dat e.e.a. serieus genomen wordt.Daar ben ik blij mee, Frits
Ik was online een nieuw mobiel abonnement aan het afsluiten, toen ik me bedacht dat ik dat pas wilde laten ingaan per 1 juni a.s. Om te vragen hoe dat moest, heb ik gebeld met Odido en de medewerker heeft mij goed geholpen. Ik kreeg een bevestigingsmail voor bestelnummer 210047849. Ik sloot de internetpagina en zag in mijn mailbox dat ik ook een bevestigingsmail voor de internetbestelling had ontvangen, voor bestelnummer 210046110, waarin staat dat mijn nieuwe nummer actief is, nadat ik mijn bestelling heb gekregen. Dan start ook mijn abonnement. Deze bestelling wil ik graag annuleren.De medewerker aan de telefoon kreeg het niet voor elkaar om de tweede bestelling te annuleren en adviseert mij om naar de winkel te gaan. Maar dit moet toch anders kunnen? Heeft iemand de gouden tip?
Hallo,ivm een emigratie naar Australië wilden wij 4 abonnementen om laten zetten naar Prepaid. Omdat wij met deze 4 abonnementen afstamden vanuit Tele2 was dit niet mogelijk volgens de persoon aan de telefoon. Iets met dat Tele2 geen prepaid had en de simkaart dat niet kon. De tip was, koop 4 prepaid simkaarten en dan zetten we de nummers over. Zo gezegd zo gedaan. Op de fiets gauw naar de winkel en 4 simkaart pakketjes gekocht met 10 euro beltegoed. Kosten 40 euro. Het omzetten van een telefoonnummer werkt alleen op een NL netwerk en wij zouden met 2 dagen vliegen. (iets wat ik niet verwacht had). Bij wederom bellen met de klantenservice kreeg ik iemand aan de lijn, die zei dat het helemaal niet kon en dat zoiets meerdere werkdagen in beslag zou nemen en wij dus nooit dit tijdig zouden kunnen voltooien. Er is een nieuwe optie. Namelijk een verlenging waarmee we feitelijk van Tele2 naar Odido zouden worden omgehuisd en een Prepaid kaart wel mogelijk is. Goede work-around, dus doe maar.
Hi,I'd like to cancel my subscription but there does not seem to be a button for doing this. I have already moved out of Netherlands so there is no reason for me to keep this number. Can any staff members help me with this please? Dankuwel!
Goeiemorgen,via mijn extra’s heb ik HBO aangezet.Ik heb nu mijn punt gebruikt voor Podimo dus niet meer voor HBO maar voor HBO moet ik nu betalen. Ik wil niet betalen hij mag van mij gestopt worden. Echter heb ik niet de optie om het te verwijderen alleen om aan te passen van HBO basis naar extra. kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik heb recent een verlenging voor bij jullie, Odido, gekocht via Belsimpel. Alles was in orde en betaald, maar nu kreeg ik een mail van hen met het volgende. ”Het verwerken van je Odido-abonnement met ordernummer 32204275190 is nog niet gelukt, omdat je al ergens anders een verlenging of een bundelwijziging hebt aangevraagd. Hierdoor is je telefoonnummer gereserveerd en kunnen wij je verlenging niet doorvoeren.” ik heb nergens anders een verlenging aangevraagd dan bij Belsimpel. Is er iets dat ik hier voor moet doen? Ik hoor het graag!
Waarom staat mijn mobiel abbo op niet actief per 9/9? Ik heb namelijk een tijdje terug mijn abonnement verlengd maar dat lijkt zich niet in de app te zien te zijn. Raak ik mijn telefoonnummer nu kwijt?
Hoewel ik voor mijn bestelnummer 204268821 had betaald, ontving ik een e-mail met het verzoek om opnieuw te betalen. Als ik de status van de bestelling controleer, staat er dat er geen betaling heeft plaatsgevonden.
Hallo,Mijn verloofde zit al vanaf 29 nov 2024 te wachten om te kunnen verlengen. Bewindvoerder had geregeld dat de code eraf gehaald zou worden. Elke keer is hij voor niks naar de de winkel want ze zeggen elke keer dat de code er nog op zit. Hij heeft meerdere malen contact gezocht met bellen en mailen en tot nu toe kan hij nog steeds niet zijn telefoon abonnement niet verlengen. Hij begint nu geïrriteerd te raken omdat het nog steeds niet is opgelost. Dus hoe kunnen we dit oplossen ? Groetjes,Vanesa Dol
Hello! I am looking to cancel my Odido subscription from abroad. I left the Netherlands in November, and I noticed I forgot to cancel my subscription before leaving. Could you please help me out with it?
Hallo,Over 1,5 maand verloopt mijn sim only abonnement bij Odido. Nu emigreren wij volgende maand naar Spanje en is mijn vraag of ik bij t-mobile Spanje een nieuw abonnement kan afsluiten met behoud van mijn huidige nummer.
Hi,I still received an invoice after I cancelled my subscription. I cannot log in to the account to see it. I moved to another country.I got an email notifying me that my subscription ended on 28/04/2025. But today I still receive an invoice.
Goedendag,Ik heb een nieuwe sim kaart aangeschaft maar helaas is het niet geactiveerd. Ik ben in een Odido zaak geweest voor een oplossing maar volgens de meneer moest ik de klantenservice bellen. Het probleem is dat ik in het buitenland ben en de 0800 nummers niet gebeld kunnen worden vanuit het buitenland. Ik zit nu dus met een sim kaart die niet geactiveerd is en die ik niet kan gebruiken.Enige hulp zou heel mooi zijn.Groet.
Na een toezegging die niet nagekomen werd heb ik twee verschillende personen een pb gestuurd maar krijg daar geen reactie op.Kan iemand mij nu wel helpen?
Goedendag Helaas is mijn simkaart defect en ik verblijf in Indonesië.... ik kan dus niet met jullie bellen maar ik zou wel graag een oplossing willen. Hoe krijg ik een nieuwe simkaart hier in indonesie die ook geactiveerd is. Gaarne jullie inzicht Groetjes Quintcy
Vandaag ontving ik een mail met een bijzondere boodschap, namelijk dat ik mijn abbonement met tablet(die ik niet heb) kan verlengen. Het bijzondere is dat ik een abbonement heb met een mifi router en geen tablet. Het abbonement met de mifi router heb ik al opgezegd met een opzegformulier en daar heb ik een bevestiging van ontvangen dat het per 23 december stopt. Maar, in de mail lees ik dat als ik geen verlenging neem het abbonement doorloopt en er niks veranderd. Dit vond ik vreemd dus ik heb ingelogd op de odido app, en wat blijkt. Het abbonement is niet stopgezet vanaf 23 dec. Als ik nu weer opnieuw een opzegging door zou geven stopt het pas vanaf 5 januari, hier ga ik niet mee akkoord. Bellen kan ik niet ook niet met iemand samen, dus ik zou graag zien dat er actie wordt ondernomen of contact opgenomen wordt per mail wat betreft dit probleem. Zodat het gewoon 23 december stopt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.