Skip to main content
Beantwoord

Contractovername werk niet


Telefoon abonnement/contract staat op mijn naam en wil graag deze laten overnemen door mijn dochter omdat ze 18 jaar geworden is, het kon alleen online. We Hebben alles volgens de instructies gedaan en aan het einde bij het versturen krijgen we de melding ( er gaat iets mis ), heb daarover telefonische contact met Odido voor een oplossing, ook daar geven ze dat het  alleen online kan, afgesproken om van de aanvraag screenshots te maken  en te sturen naar contractovername@odido.nl.  dat hebben we ook gedaan maar nog geen reacties. Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing hiervoor krijgen. 

 

 

Beste antwoord door mkichou

Marciano van Odido schreef:

Hoi, in dat geval heb ik er de volle vertrouwen in dat de opgevraagde stukken nu wel goed aankomen. Houd me zeker op de hoogte en ik hoor het graag als contractovername is verwerkt en afgerond!

 

Het is gelukt, bedankt voor alle reacties

Bekijk origineel

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21084 reacties
  • 8 oktober 2024

Hallo @mkichou 

Weet je zeker dat alle velden juist worden ingevuld? Misschien kan je het nog eens via een andere browser of apparaat proberen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 8 oktober 2024
Waqqas schreef:

Hallo @mkichou 

Weet je zeker dat alle velden juist worden ingevuld? Misschien kan je het nog eens via een andere browser of apparaat proberen.

Ik heb alle velden juist ingevuld en met de juiste bijlagen en formaten, alleen heb ik geen andere  browser gebruikt, zou dat aan liggen?, hebben andere gebruikers ook hetzelfde problemen mee?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21084 reacties
  • 8 oktober 2024

@mkichou 

Je kan het eens proberen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 8 oktober 2024
Waqqas schreef:

@mkichou

Je kan het eens proberen.

Ik ga straks proberen thuis


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 11 oktober 2024

Het heeft niet gewerkt, blijf hetzelfde probleem, bij het sturen van de aanvraag gaat het mis en krijg nog steeds de melding  ( er gaat iets mis!), Ik hoop dat iemand van Odido meekijkt en een oplossing voor dit probleem  heeft


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mkichou, nog van harte gefeliciteerd met je dochter's verjaardag en leuk dat ze haar abonnement nu op haar eigen naam gaat overnemen! Wat apart dat je een foutmelding krijgt. Ik zie er nog niets over bekend. Vul je je profiel in met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag of ik je mail/case kan vinden en of er al bekend is wanneer mijn collega's aan jouw case toekomen! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 oktober 2024

Goedemiddag   en bedankt voor reactie, hieronder zie je mijn gegevens: 

telefoon nr: XXX

geb.datum: XXX

postcode en huisnummer nr: XXX

bank laatse cijfers: XXX

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 14 oktober 2024

@mkichou Zet NOOIT privé gegevens openbaar. Vul het aan via je profiel zie mijn handtekening 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 oktober 2024

ah ok dankjewel  en heb gelijk mijn profiel  ingevuld


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, ik heb je gegevens direct verwijderd. Deze stonden inderdaad openbaar! Ik zie nog geen case, maar ik heb direct gekeken en ik zie dat mijn collega's van Contractovername momenteel een verwerkingstijd hebben van 10 dagen. Wanneer heb je precies gemaild? Als je die 10 kalenderdagen voor nu aanhoud, dan moet het helemaal goedkomen. Houd me rond die tijd ook gerust op de hoogte voor als ik nog iets kan doen! 😄


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi, ik heb je gegevens direct verwijderd. Deze stonden inderdaad openbaar! Ik zie nog geen case, maar ik heb direct gekeken en ik zie dat mijn collega's van Contractovername momenteel een verwerkingstijd hebben van 10 dagen. Wanneer heb je precies gemaild? Als je die 10 kalenderdagen voor nu aanhoud, dan moet het helemaal goedkomen. Houd me rond die tijd ook gerust op de hoogte voor als ik nog iets kan doen! 😄

Dag, heb vandaag reactie van service Odido gekregen, en gelijk de gevraagde stukken opgestuurd. Is precies wat ik ook bij de eerste aanvraag stuurde, hoop hierbij dat het opgelost wordt.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, in dat geval heb ik er de volle vertrouwen in dat de opgevraagde stukken nu wel goed aankomen. Houd me zeker op de hoogte en ik hoor het graag als contractovername is verwerkt en afgerond!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi, in dat geval heb ik er de volle vertrouwen in dat de opgevraagde stukken nu wel goed aankomen. Houd me zeker op de hoogte en ik hoor het graag als contractovername is verwerkt en afgerond!

 

Het is gelukt, bedankt voor alle reacties


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen mkichou, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Jij ook bedankt voor het laten weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag en als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. Start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen