Mijn contract staat nog op mijn vader's naam en deze heb ik geprobeerd over te zetten op mijn eigen. Hier heb ik vandaag een mailtje over gekregen dat dit niet geaccepteerd is zonder dat er enige reden bij vermeld is. Als ik nu inlog in mijn account kan ik ook niets meer inzien. Er staat zelfs dat mijn abonnement beëindigd is. Toch heb ik nog internet en kan ik nog steeds bellen en smsen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het contract toch wordt overgezet en hoe krijg ik weer inzage in al mijn mobiele abonnement gegevens?
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi
Hoi Sjoerd, tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan! Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels ook geactiveerd is. Is alles gelukt? Het contract dat je in Mijn Odido kan downloaden is inderdaad het oude contract dat nog op de naam van je vader stond. Geen zorgen, alles in het systeem ziet er goed uit en ziet er goed uit.
Hoi Sjoerd, tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan! Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels ook geactiveerd is. Is alles gelukt? Het contract dat je in Mijn Odido kan downloaden is inderdaad het oude contract dat nog op de naam van je vader stond. Geen zorgen, alles in het systeem ziet er goed uit en ziet er goed uit.
Hi
Goedemorgen Sjoerd, fijn om te lezen dat Klantvoordeel inderdaad gelukt is en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.