Skip to main content

Mijn contract staat nog op mijn vader's naam en deze heb ik geprobeerd over te zetten op mijn eigen. Hier heb ik vandaag een mailtje over gekregen dat dit niet geaccepteerd is zonder dat er enige reden bij vermeld is. Als ik nu inlog in mijn account kan ik ook niets meer inzien. Er staat zelfs dat mijn abonnement beëindigd is. Toch heb ik nog internet en kan ik nog steeds bellen en smsen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het contract toch wordt overgezet en hoe krijg ik weer inzage in al mijn mobiele abonnement gegevens?

Hallo @Sj0erd0, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als het contract op je eigen naam staat, ik zoek dit graag voor je uit! Houd er rekening mee dat er vaak wel een verwerkingstijd van 10 dagen zit wegens drukte bij de afdeling. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9489. Is dat het nummer waar het om gaat? Daarbij zie ik dat het abonnement inmiddels op jouw naam staat en niet meer op je vaders naam. Echter, zie ik dat het overzetten van je account niet helemaal goed is gegaan. Het account staat namelijk nog gekoppeld aan het oude/inactieve abonnement. Vandaar dat je ook niets meer kon inzien. Geen zorgen, ik heb direct alles verwijderd en ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het goed moeten staan en kun je van alles weer inzien van je abonnement! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hi @Pharwin van Odido, dank voor de snelle reactie! Ik heb mijn account nu inderdaad weer kunnen koppelen. Ik ben wel mijn klantvoordeel kwijt en als ik dit opnieuw probeer te regelen geeft hij aan dat er een sms met uitnodiging verstuurd zou zijn, maar deze ontvang ik niet. Als ik nu bij contract kijk dan zie ik wel nog steeds ook gegevens van mijn vader staan, klopt dit nu wel? 

Hoi Sjoerd, tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan! Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels ook geactiveerd is. Is alles gelukt? Het contract dat je in Mijn Odido kan downloaden is inderdaad het oude contract dat nog op de naam van je vader stond. Geen zorgen, alles in het systeem ziet er goed uit en ziet er goed uit. 

Hoi Sjoerd, tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan! Ik zie dat Klantvoordeel inmiddels ook geactiveerd is. Is alles gelukt? Het contract dat je in Mijn Odido kan downloaden is inderdaad het oude contract dat nog op de naam van je vader stond. Geen zorgen, alles in het systeem ziet er goed uit en ziet er goed uit. 

Hi @Marciano van Odido klantvoordeel is inderdaad nu ook gelukt. Goed om te horen dat het in het systeem nu ook goed staat! Dank voor de hulp!

Goedemorgen Sjoerd, fijn om te lezen dat Klantvoordeel inderdaad gelukt is en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!😄

Reageer