Skip to main content

Ik heb een abonnement met telefoon afgesloten op 6 maart met een persoonlijke deal. Toestel kon 8 maart worden opgehaald in de winkel. Meneer gaf aan dat hij het anders zou inrichten en heeft zelf het abonnement geannuleerd en een nieuwe afgesloten. Vervolgens was mijn maandbedrag 10€ meer.

ik wil nu dat abonnement annuleren, telefoon terugsturen en weer voor het dealprijsje een nieuw abonnement afsluiten. Ik wil echt ook mijn nummer behouden. Ook met een andere telefoon.

moet ik eerst het nieuwe abonnement afsluiten met telefoon en als die binnen is de oude annuleren om gebruik te kunnen maken van mijn eigen nummer?

Hoi Dani, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Wat apart dat je een ander abonnement hebt gekregen dan je persoonlijke deal die voordeliger was. Excuses hiervoor en ik snap volkomen dat je dit nieuwe abonnement wil annuleren. Geen zorgen, dit kan je gerust doen. Ik zie dat het om een verlenging gaat. Je oude/vorige abonnement zal daarom dan weer actief worden. Deze kan je vervolgens opnieuw verlengen met het juiste aanbod. Je 06-nummer blijf je dan behouden. Je verlenging annuleren en de telefoon terugsturen kan allemaal via deze pagina: Retourformulier | Odido.

Laat je het me weten of het allemaal is gelukt? Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, zet dan je volledige naam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel. Dan kan ik straks volledig met je meekijken! 😊

Hoi Dani, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Wat apart dat je een ander abonnement hebt gekregen dan je persoonlijke deal die voordeliger was. Excuses hiervoor en ik snap volkomen dat je dit nieuwe abonnement wil annuleren. Geen zorgen, dit kan je gerust doen. Ik zie dat het om een verlenging gaat. Je oude/vorige abonnement zal daarom dan weer actief worden. Deze kan je vervolgens opnieuw verlengen met het juiste aanbod. Je 06-nummer blijf je dan behouden. Je verlenging annuleren en de telefoon terugsturen kan allemaal via deze pagina: Retourformulier | Odido.

Laat je het me weten of het allemaal is gelukt? Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, zet dan je volledige naam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel. Dan kan ik straks volledig met je meekijken! 😊

Bedankt voor je reactie.

als ik het goed begrijp annuleer ik dit abonnement en stuur het toestel terug. Vervolgens sluit ik het juiste abonnement zelf opnieuw af met het juiste toestel?

Goedemorgen Dani, graag gedaan en dat heb je goed begrepen! Als je het binnen je 14 dagen bedenktijd via bovenstaande link doet, moet het goedkomen. Laat je het me weten of het allemaal is gelukt?

Thanka ​@Marciano van Odido! Nu heb ik zojuist een bericht ontvangen dat het toestel door jullie is ontvangen maar kan ik de order nog niet

opnieuw plaatsen ivm twee keer toestelkrediet in 30 dagen, komt dat

omdat ik iets te snel ben?

Hoi Dani, fijn dat je bericht hebt gehad dat de retourprocedure is afgerond! Ik zie dat dit 18 uur geleden inderdaad is verwerkt. Je was net iets te snel. Ik heb meteen verder gekeken en ik zie dat je sinds gister ook een nieuwe bestelling hebt lopen. Is alles goed gegaan? 😊

Reageer