Skip to main content

Waarom staat mijn mobiel abbo op niet actief per 9/9? Ik heb namelijk een tijdje terug mijn abonnement verlengd maar dat lijkt zich niet in de app te zien te zijn. Raak ik mijn telefoonnummer nu kwijt? 

Hoi mpehfpy, leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik gok dat je de beëindiging in Mijn Odido ziet staan, klopt dat? Zo ja, dan moet het oude abonnement ontkoppelt worden, zodat je je nieuwe abonnement/verlenging erin kan zetten. Vul je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in, dan kijk ik graag met je mee! 😄


Hoi mpehfpy, leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik gok dat je de beëindiging in Mijn Odido ziet staan, klopt dat? Zo ja, dan moet het oude abonnement ontkoppelt worden, zodat je je nieuwe abonnement/verlenging erin kan zetten. Vul je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in, dan kijk ik graag met je mee! 😄

Het is ingevuld, het klopt inderdaad er staat inderdaad beëindiging. Ik wil graag mijn nummer behouden. 


Hoi mehfpy, bedankt voor de snelle (re)actie! Geen zorgen, je raakt je nummer niet kwijt hoor. Zoals ik al dacht stond je oude abonnement nog gekoppeld in Mijn Odido. Dat abonnement is uiteraard vervallen na je verlenging en die stond daarom op beëindigd. Ik heb dit abonnement uit Mijn Odido verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement weer in Mijn Odido te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 


Reageer