Vind hier alles over je mobiele abonnement en Prepaid!
Recent actief
Appjes versturen, series kijken via Netflix, Google Maps gebruiken tijdens het autorijden: we gebruiken de hele dag internet. Bij Odido combineer je Prepaid met internet. Gebruik je je telefoon niet zo vaak en heb je weinig belminuten, sms’jes of internet nodig? Kies dan voor Odido Prepaid. Vanaf vandaag hebben we nieuwe Prepaid bundels beschikbaar. In dit topic vind je alle informatie hierover. Lees snel verder. Een Prepaid simkaart van Odido heeft veel voordelen. Je ziet ze hier op een rij: Je zit niet vast aan een contract. Keuze uit verschillende voordelige bundels. Te gebruiken in de hele EU. Opwaarderen vanaf €10. Op het snelste netwerk. De eerste keer dat je opwaardeert, krijg je 1 GB cadeau. Doe mee met de Prepaid Surprise en win mooie prijzen. Prepaid. Wat is er nieuw? Op zoek naar een bundel waarmee je echt alles kan? Kies voor onze internet-bellen-én-sms- combi bundel. We hebben nieuwe combi bundels voor je. Gebruik je veel internet en bel je vaak? Dan raden
Nieuw bij Odido: Start Slim. Eerste abonnement dat kinderen én ouders helpt met een slimme start in de digitale wereld. Van samen een contractje tekenen tot stap voor stap leren omgaan met je bundel én veilig online zijn. Alles zit erin. Ontdek Start Slim van Odido.Start Slim is ons informatieve platform waarmee je kinderen kan helpen om de digitale wereld veilig te ontdekken. Boordevol tips voor jou als ouder. Zo laat je je kinderen digitaal verantwoord opgroeien. Want de nieuwe generatie verdient een veilige en inspirerende online omgeving. Een plek waar kinderen met plezier verbinden, leren en ontdekken. Start Slim van Odido biedt 2 handige bundels: een kindersmartwatch-abonnement en een speciaal mobiel abonnement voor tieners. Maak je samen een slimme start mee. We zijn er voor je. Een kind kan áltijd de ouders bellen. De beste start in de digitale wereld. Abonnementen voor elke levensfase. Start slim. Veilig en inspirerend digitaal opgroeien. Een kind kan altijd de oud
Meerdere keren per dag word ik door +31614094100 lastig gevallen.Google leert mij dat het Odido zou zijn. In de privacy instellingen binnen Odido heb ik opgegeven niet door Odido benaderd te willen worden. Desondanks word ik sinds 4 januari dagelijks gebeld. Meerdere mensen worden dagelijks lastig gevallenDe momenten dat ik lastig gevallen ben zijn:04-01 16.4205-01 13.1806-01 12.2308-01 10.4609-01 09.2810-01 16.5411-01 11.1511-01 15.47Dringend het verzoek mij telefonisch niet meer te benaderen. Mochten jullie mij toch blijven bellen dan doe ik melding bij de ACM.
T-Mobile moet voldoen aan de Wet Financieel Toezicht, en wordt hierop gecontroleerd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Daarom veranderen per 1 januari en 1 mei 2017 een aantal zaken rond het toestel bij het abonnement. Hieronder lees je veelgestelde vragen over deze WFT en de veranderingen. Mocht je erna nog vragen hebben, dan kun je die natuurlijk in dit topic aan ons stellen.
Ik wordt al een aantal jaar gebeld door diverse buitenlandse nummer. Voornamelijk +44 (Engeland) maar ook steeds ook meer andere lande (bv. Zweden, Tanzania, Tsjechië). De laatste tijd wordt ik ook steeds vaker door 06 en 0970 nummer gebeld. Vandaag zelfs met een tussenpose van 2 a 3 minuten. Ik neem tegenwoordig mijn telefoon niet meer op als ik door een onbekende gebeld wordt. Ik ga er namelijk vanuit dat ze mn voicemail inspreken of me een berichtje sturen/nog een keer met hetzelfde nummer bellen. Maar het is iedere keer een net ander nummer. Het blokkeren heeft weinig zin omdat er telkens dus een ander nummer belt.Ik wordt er echt schijtziek van dat ik zo’n 5 keer per dag gebeld wordt door dit soort nummers (0970 en buitenlandse) Ik vind mijn telefoonnummer fijn en wil deze eigenlijk niet veranderen, maar ik ben bijna bang dat ik geen andere keuze heb, gezien ik steeds meer het gevoel heb dat mijn nummer gelekt is en dit nog wel even door blijft gaan. Iemand een optie die zou kunn
Ik ben mijn pincode en pukcode kwijt. Het pasje die je ontvangen met je simkaart ben ik ook kwijt.
Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je Thuis abonnement! Wat krijg ik met Mobiel & Thuis?Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Mobiel & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele a
Deze middag had ik mijn factuur bekeken en deze viel hoger uit dan verwacht. Na bestudering van mijn factuur, kwam ik er achter dat er afgelopen maand vier keer vijf euro was afgeschreven door een mobiele betaling en vorige maand drie keer. Ik kon me niet heugen voor welke dienst dit was. Via appinfo vond ik dat het ging om de website esrtv.com, maar ik kan het niet terughalen uit mijn (actief) geheugen dat ik ooit een abonnement heb afgesloten bij deze partij.Ik vind het toch jammer dat ik 35 euro heb besteed aan een dienst die ik niet ken en waarvoor ik nooit toestemming heb gegeven, of althans, niet zeer bewust. Mijn vraag aan t-mobile is of dat jullie hiervan op de hoogte zijn en of jullie stappen kunnen nemen om de consument beter te beschermen? Het liefste ontvang ik het bedrag terug, maar die kans acht ik zeer klein. Mijn abonnement heb ik gelukkig wel opgezegd. Met vriendelijke groet,Tijmen
Ik heb terwijl ik in de zon zat een advertentie per ongeluk aangeklikt en nu heb ik blijkbaar ineens een abonnement op ESR TV.Het schijnt dat ik dit zelf kan opzeggen, maar kan niet vinden waar ik dat zou kunnen doen.Kan er iemand helpen, bedankt alvast.
Ik ben op zoek naar een manier om mijn (jonge) dochter data te geven zodat ze af en toe een berichtje kan versturen als ze niet thuis is. Gezien de minimale hoeveelheid mb's die dat kost is een eigen Abo overdreven.Ik kwam de mb verdeler tegen ( https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/mb-verdeler) maar begrijp het nog niet helemaal:Volgens de site is de mb verdeler niet beschikbaar bij Go abonnementen.Mijn man kan nu voordelig overstappen naar t-Mobile en zou dan zijn mb's met haar kunnen delen. Maar, volgens de aanbieder wordt het dan een Go abonnement, want "stel samen en stel bij" abonnementen worden niet meer geleverd. Klopt dat? Overigens gaat hij voor een abonnement met ongeveer 10GB data, dus niet onbeperktEn als dat klopt, kan hij dus ook geen mb's met haar delen? Of moet het dan anders?
Wij gaan op vakantie in Engeland en aangezien Engeland geen lid meer is van de EU vroeg ik me af hoe het zat met de roaming kosten.Ik heb dit nagevraagd in de CHAT maar daar werd het me niet duidelijk.In eerste intantie geeft de CHAT aan dat:: Internetten gaat uit je normale databundel.Maar het tweede bericht zegt weer: Je kunt een bundel kopen waardoor jij voordeliger kan internetten in Engeland.Ja, wat is het nu? Want door die tweede opmerking lijkt het dus alsof ik een extra bundel moet kopen wil ik goedkoop internetten in Engeland. Kan iemand hier meer duidelijkheid in geven?
Goedemorgen, Ik ben sinds 30 augustus in het buitenland. Ik heb een unlimitid abonnement. In Oostenrijk had ik gewoon internet data. Vanaf 31 augustus ben ik in Kroatië. Tot 8 september had ik hier ook internet data, wij verblijven op een eiland. Echter vanaf 8 september geen internet data meer. Kan alleen communiceren via wifi en mijn telefoon geeft aan dat ik alleen noodoproepen kan doen.Handmatig een andere provider instellen lukt niet. Ook de telefoon van mijn echtgenoot heeft geen internet data meer. Heeft iemand een oplossing?
Mijn toestel is defect en ik mag pas in november verlengen. Nu kan ik voor de optie Early renewal gaan, maar vind het best prijzig om ruim 70 euro extra daarvoor te betalen. Ik ben nu al meer dat 12 jaar bij T mobile en vind dit eerlijk gezegd niet echt klantvriendelijk. Zijn er andere opties?
Hey! Ik zou graag weten wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement vroegtijdig op te zeggen. Ik heb gehoord dat de moderators dit kunnen doen dus ik hoop dat ze me daarbij kunnen helpen :)
Onlangs SMS ontvangen met code voor 5 unlimited data. Deze probeer ik nu te activeren door een SMS bericht met de code te versturen naar 2244 maar ik krijg foutmelding. Wat doe ik verkeerd?
Hallo mijn contract loopt tot juli hoeveel zou het afkopen kosten
Waarom doet odido de data stoppen zodra je Zwitserland in gaat, en dan moet je een aparte bundel kopen. Doe twee keer per jaar dat ik daar ben vind ik dat vervelend. Wat is het probleem om de data door te laten lopen en dan het deel van Zwitserland gewoon bij de maandelijkse factuur te betalen. Ik was het vergeten en dan valt Google maps ook uit. Super k dit.
In dit artikel vind je alle antwoorden op vragen over Klantvoordeel. Jij wil toch ook zoveel mogelijk voordeel op je abonnementen? Met Klantvoordeel krijg je extra voordelen als je meerdere abonnementen combineert op één adres! Lees hieronder alle ins en outs over Klantvoordeel zodat je helemaal op de hoogte bent. Veelgestelde vragen over Klantvoordeel.Wanneer gaat mijn Klantvoordeel in?Om Klantvoordeel in te laten gaan, zijn er minimaal twee abonnementen nodig binnen één huishouden. Alle Odido abonnementen moeten apart worden aangemeld. Op het moment dat er twee of meer abonnementen zijn aangemeld op hetzelfde adres, gaat Klantvoordeel in. Abonnementhouders ontvangen na aanmelding een sms'je voor mobiele abonnementen en een e-mail voor het Internet + TV abonnement. Ook zie je het terug in Mjjn Odido en op de facturen. Welke verschillende soorten kortingen zijn er?Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van Odido of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/m
Goedenavond Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
3 dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht de iPhone 12 pro in de t mobile shop , nu blijkt dat ik de verkeerde heb gekocht en wil graagde iPhone 12pro Max geven jullie die service dat in deze kan inruilen in de winkel ?
Hi,I recently switched to a new iPhone and need to move my e-sim from my old to the new device.I know this is only possible by requesting a new e-sim, but I don’t seem to be able to find the option to request a new e-sim on the app or on the website.I cannot visit a store because I am currently abroad.Thank you.
Goedemiddag ik heb een vraag betreft mijn abonnement. Ik mag al verlengen tot en met 14 September maar ik heb gelezen dat de iphone 16 in september op de markt komt en ik zou die graag willen maar wil niet uit mijn abonnement lopen bij odido..Kunnen jullie mij hier mee helpen?Mike van Herk
[Update 15 februari 2022]Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan.Voor wie?Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited:Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;Unlimited Data for a Day.Dit geldt alleen niet voor:Klanten met Go 17.1 en Go 17.2Klanten met 4G voor ThuisPrePaid Unlimited data vandaag / weekendNiet iedereen tegelijkHet verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben. [Oorspronkelijk bericht 17 maart 2021]Hi allemaal,De titel verklapt het nieuws eigenlijk al: We gaan per 17 maart 2021 de dagbundel van de (meeste) Unlimited abonnementen ve
Hallo, ik heb een heel groot probleem, het is twee dagen geleden dat ik probeerde mijn fysieke simkaart om te wisselen voor een e-simkaart toen ik de uitwisseling uitvoerde vanuit de applicatie of de pc, geen probleem, dat is wat het probleem op dit moment gebeurt of ik moet scannen de QR-code en klik hieronder op activeren zodra ik op activeer uw e-sim klik. Ik kom hierop terecht, wat moet ik doen? Het is een aantal dagen geleden en ik moet deze uitwisseling uitvoeren
Hello,I have T-mobile sim card Internet(on a tablet). Unfortunately I have left Netherlands and I would like to cancel Internet. I do not understand Netherlands language and would like to get some help, please. Thank you.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.